اگر در مورد تخلیه و تزریق چربی سوال دارید بخوانید

mojtaba
دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی: همان‌طور که مطلع هستید چربی بعضی مواضع بدن با ورزش‌های طاقت‌فرسا هم کاهش نمی‌یابد لاجرم وادار به عمل جراحی می‌شویم. پس در‌نتیجه گاهی اوقات فارغ از زینت‌بخشی اندام منجی سلامت فرد است و کسانی که با تحرکات لازم نتیجه مطلوب را هموار نمی‌بینند باید متوسل به روش‌های مکانیکال شوند.

دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی :

آیا کارکرد تخلیه چربی با واترجت محدود به عمل زیبایی می‌شود یا کارکردهای دیگری هم دارد‌؟ 

می‌تواند کارکردهای دیگری هم داشته باشد ولی عمده استفاده از این روش موقعی است که درصدد تخلیه چربی موضعی هستیم و همان‌طور که مطلع هستید چربی بعضی مواضع بدن با ورزش‌های طاقت‌فرسا هم کاهش نمی‌یابد لاجرم وادار به عمل جراحی می‌شویم. پس در‌نتیجه گاهی اوقات فارغ از زینت‌بخشی اندام منجی سلامت فرد است و کسانی که با تحرکات لازم نتیجه مطلوب را هموار نمی‌بینند باید متوسل به روش‌های مکانیکال شوند.  

هزینه‌های عمل جراحی تخلیه و تزریق بر‌اساس چه تعرفه‌ای است؟

اگر بخواهد چربی را بردارد و جای دیگری از بدن تزریق کند ما کاملا براساس تعرفه‌هایی که در بیمارستان موجود است، حساب می‌کنیم.

آیا محدودیت سنی هم برای افراد در‌نظر می‌گیرید؟

معمولا از انجام این عمل برای افراد زیر 18سال ممانعت به عمل می‌آوریم و فارغ از شرایط سنی افرادی هم‌ که تمایل به عمل جراحی کاهش چربی دارند باید از فاکتور‌های مختلفی برخوردار باشند تا نتیجه عمل بیمار را خشنود کند. 

آقایان هم فارغ از خانم‌ها قادر به انجام این عمل هستند؟        

این عمل محدود به خانم‌ها نمی‌شود و آقایان هم قادر به استفاده از این روش هستند، ولی این را هم در‌نظر بگیرید که تجمع چربی در بدن خانم‌ها و آقایان متفاوت است و جالب است بدانید به واسطه پوست ضخیمی که آقایان از آن برخوردار هستند، نتیجه عمل آقایان معمولا رضایت‌بخش‌تر است.

افراد چگونه از صحت و سقم مراکزی که اقدام به این‌گونه عمل‌ها می‌کنند، مطلع شوند‌؟

تنها عاملی که می‌توان با مد‌نظر گرفتن آن به نتیجه لازم دست پیدا کرد متخصص بودن پزشک است. با اندکی تامل می‌توان پزشک غیر‌متخصص را قطره سر به هوایی پنداشت که خورشید قادر به رباییدن آن است ولی‌ دریا را نه‌، باید در دریای پزشکانی شناور شوند که نیل به هدف را مشروط به غرق شدن ندانند.  


 دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی است. او دارای مدرک فلوشیپ جراحی سینه از انگلستان و فلوشیپ جراحی زیبایی از اتریش است. دکتر قدیمی دوره تکمیلی جراحی و سرطان سینه را در دانشگاه هایدلبرگ آلمان گذرانده است. 

شما می‌توانید برای ارتباط با مطب دکتر قدیمی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126450199

آدرس:‌ اقدسیه، خیابان موحد دانش، ساختمان نیما، طبقه سوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ