نکاتی که باید پیش از لیفت صورت در نظر بگیرید (توضیحات دکتر کارینا قدیمی)

mojtaba
دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی: از عمل جراحی فیس لیفت برای کشیدن پوست، بافت‌های عمیق و عضلات زیرین صورت استفاده می‌شود.

 دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی :
علائم و نشانه‌های قابل رویت پیری مانند خطوط و چین و چروک سطحی، افتادگی پوست و ظهور لکه‌های قهوه‌ای قابل درمان هستند. بسیاری از افراد از جراحی فیس لیفت و روش‌های غیر جراحی برای ترمیم این علائم استفاده می‌کنند. جراحی فیس لیفت که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می‌شود، یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی در بین زنان و مردانی است که به دنبال جوان‌سازی پوست صورت خود هستند. این عمل معمولا در اطراف خط چشم، دهان و فک و با هدف صاف کردن، کاهش خطوط و چین و چروک و جوان‌سازی پوستی انجام می‌شود که با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و شل شده است. این جراحی به شما چهره‌ای صاف‌تر و جوان‌تر می‌بخشد. بهتر است پیش از انجام عمل با جراح خود ملاقات کرده و از نحوه مراقبت‌های پس از عمل مطلع شوید. نحوه انجام عمل در بیماران مختلف متفاوت است. روند جراحی بر اساس نیازهای خاص بیماران طراحی می‌شود.

با افزایش سن، عضلات صورت شل شده و پوست خاصیت الاستیکی خود را از دست می‌دهد. این امر باعث ظهور چین و چروک و و خطوط ریزی بر روی صورت می‌شود. کاهش وزن شدید نیز در سنین بالا موجب افتادگی پوست و بروز چین و چروک سطحی می‌شود. جراحی فیس لیفت با رفع چین و چروک و خطوط سطحی صورت ظاهری جوان‌تر و جذاب‌تر به شما می‌بخشد.
جراحی فیس لیفت معمولا در نیمه پایینی صورت و بر روی گونه، گردن و فک انجام می‌شود. عمل لیفت ابرو نیز به منظور ترمیم افتادگی پوست در اطراف پیشانی و ابروها انجام می‌گیرد. انجام جراحی مانع از پیشرفت روند پیری نمی‌شود. با این حال، شما را جوان‌تر از سن واقعی‌تان جلوه می‌دهد. افراد می‌توانند با حفظ وزن مناسب، ترک سیگار و مراقبت از پوست و استخوان خود به بهترین نتایج ممکن دست یابند.
پنج مسئله عمده در راستای جراحی فیس لیفت وجود دارد:
•    به تغییرات مورد نظر خود فکر کنید. از شیوه درمانی خود مطلع شوید.
•    در انتخاب جراح دقت کنید؛ جراحی را انتخاب کنید که از صلاحیت و تجربه کافی برخوردار باشد
•    در جلسات مشاوره شرکت کنید؛ سوال بپرسید و از خطرات احتمالی جراحی مطلع شوید
•    پیش از اتخاذ تصمیم نهایی خوب فکر کنید.

مزایای انجام عمل جراحی فیس لیفت
•    افزایش اعتماد به نفس در بیمار
•    بازیابی جوانی و شادابی پوست
•    احساس شادابی، طراوت و تازگی
•    قابلیت پوشیدن لباس‌هایی با خط گردن پایین‌تر، که شما را از پوشیدن شال گردن بی نیاز می‌کند
•    کارکرد بهتر لوازم آرایشی بر روی صورت بیمار
روند انجام جراحی فیس لیفت
جراحی فیس لیفت به ۳ شیوه مختلف انجام می‌شود. جراحی سنتی، جراحی با برش جزئی (MACS) و جراحی سوراخ کلید. متد مناسب برای هر بیمار توسط پزشک جراح تعیین می‌شود تا نتایج دلخواه بیمار محقق شوند. جراح جزئیات مربوط به هر یک از روش‌های جراحی را برای بیمار شرح می‌‌دهد. بسیاری از افراد، با انجام لیفت صورت در کنار لیفت گردن از نتایج حداکثری عمل بهره‌مند می‌شوند. بیمارانی که این دو عمل را به صورت همزمان انجام داده‌اند، اذعان دارند که ۱۰ سال جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسند.

در نگارش این مطلب از نتایج تحقیقات ارائه شده در سایت‌های ‌‌ Advance Cosmetic و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus  ‌نوشته جفری واینز وایگ استفاده شده است.


 دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی است. او دارای مدرک فلوشیپ جراحی سینه از انگلستان و فلوشیپ جراحی زیبایی از اتریش است. دکتر قدیمی دوره تکمیلی جراحی و سرطان سینه را در دانشگاه هایدلبرگ آلمان گذرانده است. 

شما می‌توانید برای ارتباط با مطب دکتر قدیمی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126450199

آدرس:‌ اقدسیه، خیابان موحد دانش، ساختمان نیما، طبقه سوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ