نکاتی که باید قبل از تزریق برای حجم‌دهی لب‌ها بدانید از زبان دکتر شبنم شادابی

mojtaba
دکتر شبنم شادابی، متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت : هر پزشک فرمول مورد علاقه‌ی خاص خود را برای حجم دهی به لب‌ها دارد. اما خیلی از متخصصان معتقدند اسید هیالورونیک مانند رستیلین ساده‌ترین و طبیعی‌ترین فیلر موقتی برای افزایش حجم‌ است.

 دکتر شبنم شادابی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت :
هر پزشک فرمول مورد علاقه‌ی خاص خود را برای حجم دهی به لب‌ها دارد. اما خیلی از متخصصان معتقدند اسید هیالورونیک ساده‌ترین و طبیعی‌ترین فیلر موقتی برای افزایش حجم‌ است.
۱- در صورتی که به هر دلیل پس از حجم‌دهی از ظاهر لب‌های خود راضی نباشید، می‌توان اثر فیلر اسید هیالورونیک را از بین برد. از آنجاییکه این نوع فیلرها دائمی نیستند، متخصص پوست می‌تواند به کمک تزریق نوعی آنزیم به نام هیالورونیداز در ۵ دقیقه فیلر را از بین ببرد.
۲- اثر فیلرهای اسید هیالورونیک حدود ۴ الی ۶ ماه باقی می‌ماند.
۳- نتایج تزریق را می‌توان فوراً مشاهده نمود. در ابتدا لب‌های شما کمی متورم خواهند بود، اما پس از ۲۴ ساعت تورم کاهش یافته و می‌توانید لب‌های برجسته‌تر خود را مشاهده نمایید.
۴- از مصرف مسکن‌، مکمل روغن ماهی و ویتامین E که موجب رقیق شدن خون می‌شوند در ۱۰ روز قبل از انجام تزریق خودداری نمایید. رقیق کننده‌های خون باعث افزایش احتمال کبودی و خون‌ریزی می‌شوند.
۵- در صورتی که تزریق به درستی انجام شود، لب‌ها همان احساس لب‌های طبیعی را خواهند داشت.
۶- تزریق فیلر به لب با احساسی شبیه نیشگون همراه خواهد بود. سپس لب‌های کمی ماساژ داده می‌شوند، برای ۱۰ دقیقه از یخ استفاده می‌شود و سپس می‌توانید کلینیک را ترک نمایید.
۷- این امکان وجود دارد که قبل از انجام تزریق، لب‌ها به کمک پماد موضعی بی‌حس شوند. همچنین پزشک می‌تواند با تزریق به لثه (همانند آنچه در دندان‌پزشکی انجام ‌می‌شود) نواحی مورد نظر را بی‌حس کند.
۸- عملاً به هیچ زمان استراحتی نیاز نخواهید داشت. عمل حجم‌دهی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
۹- روز انجام عمل نباید ورزش کنید. خصوصاً از انجام کارهایی که موجب افزایش جریان خون به صورت می‌شوند مانند ماساژ صورت خودداری نمایید.
۱۰- مجبور نیستید لب‌‌های خود را به طور کامل برجسته سازید، بلکه می‌توانید بر روی نواحی مورد نظر تمرکز کنید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید فقط یکی از لب‌ها یا قسمت میانی لب فوقانی را برجسته سازید.
۱۱- برای تزریق حجم‌دهی لب‌ها باید فقط به یک متخصص مانند متخصص پوست، جراح پلاستیک یا پرستار متخصص مراجعه کنید.

در نگارش این مطلب از نتایج تحقیقات ارائه شده در سایت‌های ‌‌ Advance Cosmetic و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus  ‌نوشته جفری واینز وایگ استفاده شده است.

دکتر شبنم شادابی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت است. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی، جراحی صورت، جراحی پلک، آندوسکوپی سینوزیت، جراحی ابرو و جراحی لب خدماتی است که دکتر شبنم شادابی ارائه می‌کند. 

برای تماس با مطب دکتر شادابی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126132520

02122783574

02122783591

آدرس: اتوبان صدر به سمت شرق – خروجی دیباجی جنوبی – ورودی کامرانیه – خیابان برادران جوزی – ساختمان پزشکان کامرانیه – طبقه اول – واحد۴

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ