چرا بعد از خوردن شام تمایل بیشتری به برقراری رابطه‌ جنسی دارید؟

maryam01
تحقیقات جدید نشان می‌دهد احساس رضایت هنگام صرف غذا در آشپزخانه باعث می‌شود که زنان در تختخواب و از رابطه‌ی جنسی هم احساس رضایت داشته باشند.

آیا تا به حال شده با شکم خالی بخواهید رابطه‌ی جنسی داشته باشید؟ تحقیقات جدید نشان می‌دهد احساس رضایت هنگام صرف غذا در آشپزخانه باعث می‌شود که زنان در تختخواب و از رابطه‌ی جنسی هم احساس رضایت داشته باشند. در این تحقیق، محققان کوشیده‌اند تا تأثیر گرسنگی و خوردن را بر واکنش زن نسبت به تصاویر رمانتیک یا هیجان‌انگیز بررسی کنند.
پیش از شروع آزمایش و نشان دادن تصاویر، تا هشت ساعت به افراد شرکت‌کننده چیزی داده نشد تا بخورند. برخی از این تصاویر کاملا عادی بوده و برخی بسیار رمانتیک بودند. وقتی زنان چیزی نخورده بودند، نسبت به تمام تصاویر یک واکنش نشان دادند، با این همه وقتی غذا مصرف می‌کردند زمان بیشتری داشتند تا افکار جنسی در سر بپرورانند.
محققان می‌گویند: ما دریافتیم که هم زنانی که سابقه‌ی رژیم غذایی داشتند و هم زنانی که اینطور نبودند، بعد از خوردن غذا و در مقایسه با زمان گرسنگی، در واکنش به تصاویر رمانتیک و در بخش‌هایی از مغز آنها که مربوط به پاداش‌های عصبی است، فعالیت‌های بهتری رخ داده است. بنابراین اگر با کسی قرار گذاشته یا می‌خواهید رابطه داشته باشید، یادتان نرود که غذا در برنامه‌تان حتما باشد.
(منبع: webmd)

۱۰ نشانه‌‌ عدم رضایت همسرتان از رابطه‌ی جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ