توصیه مردی که همسر و دخترش را به دلیل ابتلا به دیابت از دست داد+عکس

maryam01
غم و اندوه متیو که همسر و دخترش را به دلیل ابتلا به دیابت نوع یک از دست داده بود، غیر قابل توصیف بود. کتی که پس از تحمل یک دوره بیماری جان خود را از دست داد، تنها ۲۵ سال سن داشت.

غم و اندوه متیو که همسر و دخترش را به دلیل ابتلا به دیابت نوع یک از دست داده بود، غیر قابل توصیف بود. کتی که پس از تحمل یک دوره بیماری جان خود را از دست داد، تنها ۲۵ سال سن داشت. مرگ زودرس کتی درست مانند مادرش بود که ۱۸ سال پیش در سن ۲۹ سالگی به دلیل ابتلا به همین عارضه جان باخته بود. آن هم زمانی که کتی تنها ۸ سال داشت. کتی، که از سندرم کودال رگرسیون نیز رنج می‌برد، به علت خونریزی داخلی در بیمارستان سلطنتی بولتون درگذشت.


کتی پاول در سال‌های منتهی به مرگش مدام در بیمارستان بستری می‌شد؛ تا اینکه ۱۸ ماه پیش ناگهان دچار ایست قلبی شد و به مدت ۱۱ روز به کما رفت. او پس از ۱۱ روز به هوش آمد، اما به دلیل خونریزی داخلی درگذشت.

متیو که پیش از این همسرش را نیز از دست داده بود، غم و اندوه خود را به یک دژاوو تشبیه می‌کند. او در روزهای منتهی به مرگ کتی مداوم از شرایط مشابه او با مادرش سخن می‌گفت. او می‌گوید: «من تمام لحظاتی را که با مادرش داشتم، ‌دوباره زندگی کردم و او را هم در همان راه از دست دادم. اما این بار تحمل این شرایط برام سخت‌تر است، چون کتی دختر خودم بود من از همه می‌خواهم بیشتر مراقب سلامتیشان باشند و علائم بیماری‌ها را جدی بگیرند.»
(منبع: dailymail)

هنرمند نابینا بالاخره توانست نقاشی‌های حیرت انگیزش را ببیند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ