چگونه ظاهری جوان‌تر داشته باشیم؟

maryam01
مردان و زنان با افزایش سن، به آرامی متوجه بروز چین و چروک، منافذ پوستی، ریزش مو و تضعیف بهداشت دهان و دندان خود می‌شوند. ما در اینجا چند راز کوچک برای داشتن ظاهری جوان را به شما می‌گوییم.

پیر شدن مساله‌ای است که باعث پریشانی افراد می‌شود. علی‌رغم اینکه زنان معمولا حساسیت بیشتری به این مسئله دارند، مردان نیز تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند. مردان و زنان با افزایش سن، به آرامی متوجه بروز چین و چروک، منافذ پوستی، ریزش مو و تضعیف بهداشت دهان و دندان خود می‌شوند و تلاش می‌کنند این تغییرات به وجود آمده را برطرف کنند. ما در اینجا چند راز کوچک برای داشتن ظاهری جوان را به شما می‌گوییم.
۱. مانیکور: زنان می‌توانند از اساسی‌ترین قسمت‌های بدن شروع کنند: دست‌ها. مانیکور کردن باعث می‌شود که اطرافیان به جای چین و چروک به دست‌هایتان توجه کنند. استفاده از لاک‌های قرمز و صورتی رنگ نیز به شما کمک می‌کند جوان‌تر جلوه کنید.
وقتی می‌خواهید رنگ آرایش خود را انتخاب کنید، زیاد از سایه‌های قرمز و صورتی دور نشوید. استفاده از رنگ‌های مد روز مانند آبی، سبز و حتی زرد ممکن است شما را به گونه‌ای جلوه دهد که می‌خواهید به هر قیمتی که شده جوان‌تر جلوه کنید.
۲. زیرسازی پوست: این کار بسیار ساده و آسان است. وقتی محصولی را یافتید که با پوست‌تان تناسب دارد (از هر محصولی استفاده نکنید) از آن در نواحی زیر چانه، گردن و قسمت بالای سینه استفاده کنید. استفاده از محصولات زیرسازی پوست باعث می‌شود که از یک پوست ابریشمی برخوردار شوید. مزیتی که شما را چندین سال جوان‌تر از سن واقعی‌تان جلوه می‌دهد.
۳. مدل مو: قاعده کلی این است: یک مدل موی نرم و منعطف شما را جوان‌تر و جذاب‌تر جلوه می‌دهد. آرایش موها بر اساس مدل‌های مد روز به شما کمک خواهد کرد که بیشتر به چشم بیایید. دفعه بعدی که به آرایشگاه رفتید، از آرایشگرتان بخواهید که از مدل‌های منعطف‌تر استفاده کند تا جوانی و جذابیت به چهره‌تان بازگردد.
(منبع: webmd)

رژیم غذایی کُره‌ای برای جوانی و شادابی و رفع چین و چروک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ