رازهای رژیم غذایی کُره‌ای برای جوانی و شادابی و رفع چین و چروک

maryam01
درباره‌ی محصولات کُره‌ای محافظت پوست زیاد صحبت کرده‌ایم. بعد از کش رفتن برخی محصولات از قفسه‌ی تولیدات آنها٬ حالا می‌خواهیم سری به یخچال آنها بزنیم.

درباره‌ی محصولات کُره‌ای محافظت پوست زیاد صحبت کرده‌ایم. بعد از کش رفتن برخی محصولات از قفسه‌ی تولیدات آنها، حالا می‌خواهیم سری به یخچال آنها بزنیم. تحقیقات نشان می‌دهد این نوع از رژیم غذایی آنها باعث از بین رفتن منفذهای پوستی و براق شدن آن می‌شود. این غذاها دارای گلوکز کم بوده و اغلب از طبقه سبزیجات و غذاهای دریایی هستند.
کیمچی
کیمچی یک غذای کره‌ای شور است که از کلم و چاشنی با سیر، شکر، فلفل تند و نمک تهیه شده است. صدف خوراکی یا ماهی کولی معمولا برای خوش‌طعم‌کردن به آن افزوده می‌شود. این غذای عالی اما بدبو دارای لاکتوباسیل است- که ماده‌ی مفیدی برای باکتری‌های داخل شکم بوده و باعث افزایش تعادل سالم باکتری‌ها در آن می‌شود.
ماکگولی
‌یک نوع نوشیدنی برنج است که کمی طعمش به شیرینی می‌زند و حدود ۶ تا ۸ درصد الکل دارد. آن را با برنج تخمیرشده، مخمر و آب، نوشیدنی‌های الکلی که می‌تواند در قالب چیزی بین کومباچو (چای شیرین تخمریافته) و یک شیرینی درست شود، و ساکی شیرین درست می‌کنند. یک بطری ماکگولی معادل صد فنجان ماست حاوی پروبیوتیک است که باعث بهتر شدن هاضمه و تقویت پوست می‌شود.
چای جو
چای جو یا بوریچا، اسمی که کره‌ای‌ها روی آن نهاده‌اند، با اضافه کردن جوی برشته به آب و پختن آن درست می‌شود. این چای دارای تعداد زیادی آنتی‌اکسیدان است. این آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند مانع از شکل‌گیری پروکسینیتریت شود- پروکسینیتریت ماده‌ی اکساینده‌ای است که به بافت پوست حمله کرده و به DNA آسیب می‌زند.
(منبع: beauty)

چگونه رازیانه چین و چروک را از بین می‌برد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ