حقایق شگفت انگیزی که مردان باید درباره ارگاسم زنان بدانند

مهرناز زاوه
حرف‌ها و نظرات مختلفی درباره‌ی چگونگی و چرایی ارگاسم خانم‌ها گفته شده است، اما به نظر شما کدامشان قابل اعتماد هستند؟ در اینجا سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها را در این ارتباط جمع‌آوری کنیم که حتما برایتان جالب خواهد بود. نگاهی به این یافته‌ها بیندازید تا بتوانید رابطه جنسی‌تان را بهبود ببخشید.

حرف‌ها و نظرات مختلفی درباره‌ی چگونگی و چرایی ارگاسم خانم‌ها گفته شده است، اما به نظر شما کدامشان قابل اعتماد هستند؟ در اینجا سعی کرده‌ایم تا مجموعه‌ای از چند دیدگاه را در ارتباط با ارگاسم جمع‌آوری کنیم که حتما برایتان جالب خواهد بود. نگاهی به این یافته‌ها بیندازید تا بتوانید رابطه جنسی‌تان را بهبود ببخشید.
۱.سایز آلت مرد مهم است
تحقیقات نشان می‌دهد حتی وقتی صحبت یک رابطه‌ی جنسی سطحی یا روابط طولانی مدت می‌شود، زنان آلت‌هایی را دوست دارند که اندازه‌ی آن کمی از حد متوسط بزرگ‌تر باشد.
۲.زنان هم دچار ارگاسم زودرس می‌شوند
فکر می‌کنید فقط مردان هستند که ممکن است دچار زودانزالی شوند؟ خیر، زنان هم ارگاسم زودرس را تجربه می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد ۴۰ درصد از زنان حین رابطه‌ی جنسی زودتر از حد معمول دچار ارگاسم شده و برای ۳ درصد آنها، این مسئله، مسئله‌ای مزمن است.
۳.ارتباط بهتر به رابطه‌ی جنسی بهتر منتهی می‌شود
تحقیقات انجام شده در دانشگاه جان هاپکینز نشان می‌دهد که افرادی که به حرف طرف مقابلشان گوش داده و احساسات او را درک می‌کنند، رابطه‌ی جنسی برایشان لذت‌بخش‌تر است.
۴.می‌توانید هر بار به ارگاسم برسید
آماری در ارتباط با ارگاسم زنان جهان نشان می‌دهد که ۵۷ درصد از زنان، اکثر مواقع یا همیشه وقتی رابطه‌ی جنسی دارند ارگاسم را تجربه می‌کنند. در همین تحقیق آمده است که ۳۸ درصد از زنان برجستگی کلیتوریس‌شان به اندازه‌ی کافی تحریک نمی‌شود، بنابراین از این مسئله مطمئن شوید که آیا شریک جنسیتان به اندازه‌ی کافی به آن توجه نشان می‌دهد یا نه.
۵.ورزش می‌تواند عامل ارگاسم باشد
هنوز رابطه‌ی علت و معلولی دقیقی بین این دو مشخص نشده اما در سال ۲۰۱۲ محققان دانشگاه ایندیانا دریافتند که ورزش می‌تواند عامل محرک ارگاسم باشد. آنها در این تحقیق به این نتیجه رسیدند که بالای ۱۵ درصد از زنان می‌توانند حین ورزش کردن، به ارگاسم برسند و آن را تجربه کنند.
(منبع: webmd)

دانستنی‌های جنسی زنان که مردان باید بدانند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ