به لطافت گل رز!

akahmadi
اگر از پوست خشک و پوسته‌پوسته‌تان خسته شده‌اید و هر ماسک و کرمی می‌گذارید جواب نمی‌گیرید، ما برای‌تان یک راه‌حل ساده داریم.

   الو دکتر-اگر از پوست خشک و پوسته‌پوسته‌تان خسته شده‌اید و هر ماسک و کرمی می‌گذارید جواب نمی‌گیرید، ما برای‌تان یک راه‌حل ساده داریم. تا به‌حال به گلاب فکر کرده‌اید؟ گلابی که تا امروز فقط به شیرینی‌ها و شربت‌های شما بو و طعم می‌داد حالا می‌تواند بهترین درمان برای خشکی پوست شما باشد. شما می‌توانید با دو روش از گلاب بهترین نتیجه را بگیرید. روش اول این است که قبل از استفاده از کرم یا لوسیون بدن‌تان چند قطره گلاب درون آن بریزید و بعد صورت و دست‌های‌تان را با کرم و لوسیون ماساژ دهید. هر بار که این کار را انجام می‌دهید نسبت به روز قبل پوست‌تان نرم‌تر می‌شود. در روش دوم یک قاشق چای‌خوری عسل را با یک قاشق چای‌خوری روغن نارگیل و یک قاشق چای‌خوری چای سبز دم شده و 5قطره گلاب را با هم مخلوط کنید و با پنبه روی پوست ماساژ دهید و بعد از 15دقیقه با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید. حتما بعد از این کار صورت‌تان را با کرم مرطوب‌کننده ماساژ دهید. بعد از یک ماه پوست خشک شما نرم‌تر می‌شود و حتی چین و چروک‌های ریز و لک‌های دور چشم هم کمتر و کم‌رنگ‌تر می‌شوند.

ادامه این خبر و دهها گزارش خواندنی درباره زیبایی و تغذیه را می توانید در شماره 146 مجله سیب سبز که هم  اکنون روی کیوسک است بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ