۷ راز زوج‌هایی که رابطه‌ی جنسی فوق‌العاده پرشوری دارند-قسمت دوم

مهرناز زاوه
رابطه‌ی جنسی با برانگیختگی و سرگرمی و تفریح سر و کار دارد. بنابراین حتی وقتی که درباره‌ی مشکلات صحبت می‌کنید باید سعی کنید درباره‌ی برانگیختن یکدیگر هم حرف بزنید.

در ادامه‌ی بخش نخست این مطلب چند راز دیگر زوج‌هایی را که رابطه جنسی پرشور و هیجانی دارند، برایتان آورده‌ایم.
راز چهارم: آنها به لحاظ احساسی و عاطفی با هم صادقند
صحبت کردن صادقانه با هم مثلا درباره‌ی مشکلات مربوط به رفع عیب یا نشان دادن لباس خوابتان به شریکتان باعث نزدیک‌تر شدن شما به هم می‌شود. گوش‌ها می‌تواند شهوتی‌ترین و حساس‌ترین نقاط بدن باشند. از آن مهمتر این است که حتی صحبت کردن درباره‌ی رابطه‌ی جنسی هم می‌تواند باعث افزایش و برانگیختگی شور جنسی شما شود. در طول جلسات مشاوره٬ مشاور جنسی بر روی این موضوعات تمرکز می‌کند: دوست دارید کجای شما لمس شود؟ دوست دارید عشق‌بازیتان چقدر طول بکشد؟ هرچقدر بیشتر با هم حرف بزنید٬ پایه و اساس محکم‌تری برای رابطه‌ی جنسی خواهید داشت.
راهکار جنسی: رابطه‌ی جنسی با برانگیختگی و سرگرمی و تفریح سر و کار دارد. بنابراین حتی وقتی که درباره‌ی مشکلات صحبت می‌کنید باید سعی کنید درباره‌ی برانگیختن یکدیگر هم حرف بزنید. به جای شروع کردن کار با این جمله که «متنفرم وقتی که تو …» سعی کنید بگویید «در خیالاتم به این مسئله فکر می‌کنم که دو نفری داریم …». بنابراین به جای صحبت کردن درباره دنیای واقعی با صحبت درباره‌ی دنیای ایده‌آل خود کار را شروع کنید. از شریکتان بپرسید که اگر در یک سرزمین عجایب بودید دوست داشتید چند بار با هم رابطه‌ی جنسی داشته باشید٬ و بعد سؤالتان را تکرار کنید. در لابه‌لای آن کارهای روزمره را هم مد نظر قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا کمتر احساس فشار کرده و نگذارید طرف مقابل احساس طرد شدن داشته باشد.
راز پنجم: عشق بازی کوتاه‌مدت
زوج‌هایی که بیشترین رضایت جنسی را از رابطه‌ی خود دارند چندان به کارهایی که باعث خودانگیختگی می‌شود متکی نیستند. اگر منتظر این هستید که امیالتان در لابه‌لای کار یا رسیدگی به بچه‌ها برانگیخته شود پس بهتر است بدانید که چنین اتفاقی نمی‌افتد و باهوش‌ترین زوج‌ها برای رابطه‌ی جنسی خود برنامه‌ریزی می‌کنند (مثلا می‌گویند آخر همین هفته با هم رابطه‌ی جنسی خواهیم داشت). آنها در طول روز مدام از هم تعریف کرده٬ یکدیگر را بوسیده یا در آغوش گرفته و برای همدیگر پیام‌های عاشقانه و تحریک‌آمیز می‌فرستند (مثلا «عزیزم نمی‌تونم تا امشب صبر کنم» به جای فرستادن این جمله که «امشب ساعت چند میای خونه؟») همه‌ی این کارها باعث برانگیخته شدن احساسات طرف مقابلتان می‌شود.
راهکار جنسی: سعی کنید برای رابطه جنسی‌تان زمان تعیین نکنید٬ اگر لازم بود برای او در پیامی تقاضای دیدار بفرستید. زمانی که وقت رفتن رسید٬ رابطه‌ی جنسی را آغاز کنید٬ خصوصا اگر روز بدی را پشت سر گذاشته‌اید یا آنکه کسی آزارتان داده است. لباس‌هایتان را بکنید و شروع کنید به لمس کردن و بوسیدن هم؛ سلول‌های مغزی شما در این حالت کاملا برانگیخته خواهد شد. مواد شیمیایی مربوط به انتقال‌دهنده‌های عصبی بعد از انجام رابطه‌های جنسی به طور مداوم ترشح شده و شما را در وضعیتی قرار می‌دهد که بخواهید دوباره رابطه داشته باشید٬ بنابراین احساس می‌کنید که دوباره دوست دارید این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که تماس پوستی با هم باعث انتشار اوکسیتوسین یعنی هورمون تولید عشق و محبت می‌شود و باعث می‌شود احساس صمیمیت بیشتری به هم داشته باشید.
راز ششم: آنها چیزی را ارزیابی نکرده و نمی‌سنجند 
تحقیقات جدید نشان می‌دهد اگر هدفتان این باشد که وابستگی و ارتباط بیشتری با شریکتان داشته باشید٬ این مسئله به داشتن رابطه‌ی جنسی بهتر می‌انجامد٬ در مقایسه با زمانی که هدفتان این باشد که بخواهید فقط چندبار به ارگاسم برسید. به خاطر همین ممکن است با انحرافات اجتناب‌ناپذیر جنسی مختلفی در ذهنتان روبرو شوید. مثلا ممکن است به این مسئله فکر کنید که اگر ۱۰ روز با شریکتان تنها باشید٬ احتمالا ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ بار با هم رابطه‌ی جنسی خواهید داشت. اگر از دیدگاه میزان صمیمیت احساسی به قضیه نگاه کنید٬ هر بار نزدیکی با هم می‌تواند به عنوان یک برد تلقی شود.
راهکار جنسی: از رابطه‌ی جنسی عادی خود لذت ببرید بدون آنکه به فکر این باشید آیا به اندازه پر از شور و حرارت است یا نه. در عین حال سعی کنید حرکات مختلفی را حین رابطه‌ی جنسی پیاده کنید. پیشنهاد می‌شود که با هم به یک کار جالب یا سرگرمی مشغول باشید پیش از آنکه بخواهید حرکاتی را انجام دهید که به ارگاسم منتهی می‌شود.
راز هفتم: آنها با بالا رفتن سن٬ رابطه‌ی بهتری با هم خواهند داشت
زوج‌هایی که روابط فعال و پویایی با هم دارند می‌دانند که پرشورترین روزهای جنسی آنها هنوز نرسیده است. آنها می‌بینند که سنشان بالا می‌رود و این برای وضعیت جنسیشان خوب است؛ در واقع به آنها فرصت می‌دهد تا بزرگ شوند و به این فکر کنند که در این زمینه چه کاری می‌توانند انجام دهند (مثلا اینکه چرا قدرت جادویی تحریک نوک سینه را ۱۵ سال پیش کشف نکردیم؟) و اعتماد به نفس لازم برای انجام آن را خواهند داشت. حدود ۸۴ درصد از زوج‌ها دوست دارند کارهای جدیدی را با توجه به میزان صمیمیت٬ اعتماد و ارتباطی که در رابطه با هم ساخته‌اند در تختخواب تجربه کنند. تحقیقات نشان می‌دهد هرچه زوج‌ها بیشتر در کنار هم باشند٬ بیشتر دوست دارند تا ماجراجویی‌هایی‌های جنسی را با هم بگذرانند. و هر چه بیشتر این کارها را انجام دهند٬ از رابطه‌ی جنسی خود رضایت بیشتری خواهند داشت.
راهکار جنسی: سعی کنید خیلی ساده شرایط جدیدی را امتحان کنید (مثلا یک اتاق دیگر؟ یا روی زمین؟) یا مثلا در یک زمان دیگر از روز این کار را بکنید (اولین کار سر صبح به جای آنکه آخرین کار پیش از خواب باشد)٬ چراغ‌ها را روشن بگذارید. تحقیقات نشان می‌دهد زوج‌هایی که از مواد نرم‌کننده استفاده می‌کنند لذت جنسی بیشتری را تجربه می‌کند.
(منبع: dailymail)

دانستنی‌هایی درباره رابطه جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ