روش‌های عجیب و غریب زیبایی-قسمت دوم

مهرناز زاوه
در این روش، ماهی‌ها سلول‌های مرده و پینه بسته‌ی کف پای شما را گاز می‌گیرند بی آنکه دردی داشته باشد. از این روش برای بهبود پسوریاسیس هم استفاده می‌شود.

در اینجا در ادامه‌ی قسمت اول با روش‌های زیبایی عجیبی آشنا می‌شوید که برخی از آنها مورد تایید پزشکان هم قرار گرفته‌‌اند.
۴.استفاده از خون برای صورت
این روش درمان زیبایی تقریبا آمیخته با خون است. در این روش از بازوی شما خون گرفته می‌شود و آن را به صورتتان تزریق می‌کنند. پزشک پیش از آنکه پلاسمای سرشار از پلاکت را به پوست صورتتان تزریق کند سوزن‌های بسیار کوچکی را به پوستتان وارد می‌کند. این روش باعث تقویت پوست از طریق پلاکت‌ها می‌شود و به التیام زخم‌ها و تحریک رشد کلاژن در پوست می‌انجامد. در این روش ۳۰ دقیقه‌ای، دو تا چهار شیشه‌ی کوچک از خون شما گرفته شده و بعد در دستگاهی حسابی آن را می‌چرخانند تا پلاکت‌هایش جدا شود. سپس پروتئین به جا مانده به صورتتان تزریق می‌شود.
۵.حجامت
حجامت، نوع آسیایی طب سوزنی است که در آن، فنجان‌های داغ را روی پوست قرار می‌دهند تا جریان خون را افزایش و فشار را کاهش دهند. این گرما در فنجان‌ها باعث بالا آمدن بافت‌های سطحی شده و برای چند دقیقه به همین حالت می‌ماند، بنابراین سکون خونی شکل می‌گیرد. استفاده از حجامت باعث از بین رفتن و دفع سموم، افزایش فعالیت در سیستم لنفاوی، تمیز شدن انسدادهای روده، از بین رفتن ترک‌های پوستی و بهبود وضعیت رگ‌های واریسی می‌شود.
۶.پدیکور با ماهی
در این روش، ماهی‌ها سلول‌های مرده و پینه بسته‌ی کف پای شما را گاز می‌گیرند بی آنکه دردی داشته باشد. از این روش برای بهبود پسوریاسیس هم استفاده می‌شود. اگر پاهایتان سلول مرده‌ای ندارد، ماهی‌ها سلول‌های سالم شما را گاز نخواهند گرفت چرا که آنها اصلا دندانی ندارند. این روش حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد و بعد از آن پوستتان نرم و صاف می‌شود.
(منبع: medicaldaily)

روش‌های ساده و موثر برای داشتن موهای زیبا در موسم بارندگی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ