رژیم‌های غذایی عجیب و غریب سلبریتی‌ها-قسمت دوم

مهرناز زاوه
پوشیدن مداوم شکم بند، باعث انقباض شدید دور کمر، کمر و باسن می‌شود و شکم بند را برایتان بسیار ناراحت می‌کند.

همانطور که در قسمت اول گفتیم رژیم‌های غذایی سلبریتی‌ها لزوما بهترین انتخاب برای شما نیستند. در ادامه رژیم‌های غذایی نامناسب مطرح می‌شود که بهتر است از پیگیری آنها صرف نظر کنید.
۷- داشتن یک روز استراحت
جنیفر آنیستون می‌گوید: «روزهای یکشنبه هر چه دوست دارم می‌خورم. اما بقیه روزها از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات، فاقد گلوتن و غنی از پروتئین و سبزیجات پیروی می‌کنم.» این رژیم غذایی باعث کاهش اشتهای کاذب، کاهش استرس و افزایش متابولیسم بدن می‌شود. چون افزایش سطح لپتین که به عنوان هورمون سیری شناخته می‌شود، به شما احساس سیری می‌بخشد.
۸-خوردن یک عالم ماهی کاد
دواین جانسون ملقب به راک، بازیگر و ستاره کشتی کج، در مصاحبه با مجله عضله و تناسب اندام درباره رژیم غذایی خود این طور گفت: «من هر روز مقدار زیادی برنج قهوه‌ای و ماهی کاد می‌خورم. این مقدار در طول سال به ۸۲۱ پوند می‌رسد!» خوردن انواع ماهی به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا۳، پروتئین زیاد و ویتامین D برای بدن مناسب است.
۹- خوردن غذاهای قلیایی
کتی هادسون در مصاحبه‌ای گفت: «من فقط غذاهای قلیایی می‌خورم. هیچ‌وقت از لبنیات، مواد سبوس‌دار، گلوتن، گوشت و شکر استفاده نمی‌کنم.» هر چیزی که راحت‌تر هضم شود، pH بدن را بهتر تنظیم می‌کند. بعضی از مواد غذایی باعث افزایش سطح اسید در بدن می‌شوند. از این رو، اگر خوراکی‌های قلیایی بخورید، می‌توانید pH بدن را در حالت تعادل نگه دارید.
۱۰- پوشیدن شکم بند
کلویی کارداشیان در پست جدیدی در اینستاگرام نوشت: «عاشق شکم بند جدیدم هستم. این شکم بند به دور کمرم می‌چسبد و مرا زیبا جلوه می‌دهد! با پوشیدن آن احساس می‌کنم یک ابر قهرمان‌ام!» اما پوشیدن مداوم شکم بند، باعث انقباض شدید دور کمر، کمر و باسن می‌شود و شکم بند را برایتان بسیار ناراحت می‌کند. 
۱۱- مصرف مکمل‌های فراوان
کیتی پری در توییتر نوشت: «تا می‌توانم مکمل و ویتامین مصرف می‌کنم. سه کیسه قرص دارم که آنها را پس از بیدار شدن، بعد از صبحانه و بعد از شام می‌خورم.» مکمل‌های زیادی در اینترنت به فروش می‌رسند که اغلب تقلبی هستند. بعضی از این قرص‌ها ترکیباتی دارند که ممکن است به آن آلرژی داشته باشید.
۱۲- غذا خوردن مثل یک گرگ نما
شایعات زیادی درباره رژیم غذایی مدونا وجود دارد. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که او بر اساس چرخه ماه غذا می‌خورد. در این رژیم غذایی باید وعده‌های خود را بر اساس وضعیت ماه تنظیم کنید. می بایست کمتر از حد همیشگی بخورید اما نباید به خود گرسنگی دهید. به علاوه، از ۶ بعد از ظهر به بعد نیز نباید چیزی بخورید.
منبع: eatthis

رازهای کاهش وزن از زبان جنیفر لوپز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ