چطور در ازدواج مان اشتباه دخترانه نداشته باشیم؟

jalalvand
اشتباه های دخترانه در ازدواج شاید شما را هم به خودش جلب کند که مگر ما دخترها چه کارهایی را انجام می دهیم؟! بیایید با خودمان روراست باشیم و کمی به این مطلب فکر کنیم!

دختران فکر می کنند برای ازدواج هیچ وقت دیر نیست

اینکه خیلی از خانم ها تشکیل خانواده را به دوران سی سالگی یا چهل سالگی شان موکول می کنند خطای بزرگی است. اگر واقعا خواستار داشتن خانواده ای از آن خودتان هستید، نباید ازدواج تان را زیاد به تاخیر بیندازید، چراکه باید صبر و حوصله کافی برای تعامل داشتن با همسر و فرزندانتان داشته باشید و اگر این امر را به دوران بعد از سی سالگی تان موکول کنید، دیگر حال و حوصله زمان جوانی تان را نخواهید داشت.

کار زیاد به بهای از دست دادن شادابی

دختر خانم جذاب، موفق و شادابی را درنظر بگیرید که به دلیل کار زیاد و خسته کننده، دچار خستگی و فرسودگی زودتر از موعد می شود، فرض کنید این دختر خانم با فرد خوش قیافه، تحصیل کرده و موجهی برای ازدواج آشنا شود، اما به دلیل کار زیاد فکر تشکیل خانواده و ازدواج را از خود دور می کند. من به عنوان یک مشاور به شما می گویم این یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که دختر خانم های مجرد انجام می دهند.

تغییر همسر آینده

دختران تمایل دارند خصوصیات ناخوشایند فرد موردعلاقه شان را نادیده بگیرند و خودشان را به این ترتیب قانع کنند که در آینده می توانند آنها را تغییر دهند، اما حقیقت این است که چنین آرزویی معمولا برآورده نمی شود و نمی توان به زور کسی را تغییر داد. تازه اگر زن بتواند با فشار مرد را به تغییری وادارد، ممکن است رابطه آنها آسیب ببیند. در این موارد یا باید تفاوت هایتان را با همسر آینده تان بپذیرید و از آنها لذت ببرید یا باید محیطی ایجاد کنید که همسرتان تشویق شود به خاطر شما خودش تغییر موردنظر را بپذیرد.

خداحافظی با گذشته و علائق و دوستان قبلی

عشقی که زنان را در دوره ازدواج فرا می گیرد، ممکن است باعث شود دوستان، خانواده، سرگرمی ها و ورزش های موردعلاقه شان را کنار بگذارند. این کار اشتباهی اساسی است، به این علت که زنان به شبکه های حمایتی در سراسر زندگی شان نیاز دارند و فقط همسرشان نمی تواند همه مشکلات آنها را حل کند. داشتن چنین تقاضایی از همسر بیش از حد توان اوست. مهم است که در این مورد در زندگی تان تعادل را حفظ کنید.

منبع: مجله پزشک شهر psychogytoday.com

لینک مرتبط: ازدواج های ریسک‌پذیر کدامند؟

نکاتی که دختران در خواستگاری باید به دنبال آن باشند

یکی از دوستانم مشکل بدبینی در همسرش را با داشتن علاقه زیاد همسر به خودش اشتباه می گیرد در این باره توضیح می دهید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ