چشم‌ها چه چیزهایی را درباره شما آشکار می‌کنند؟

مهرناز زاوه
چشمان شما می‌تواند گویای بسیار از عواطف و احساساتتان باشد. به خاطر همین است که وقتی شاد هستیم دوست داریم عکس بگیریم چون می‌دانیم این احساسات درونی به خوبی ابراز خواهند شد.

چشم‌ها یک دنیا حرف با خود دارند. با نگاه کردن به چشمان افراد می‌توانید به رازهای بسیاری درباره آنها پی ببرید.
چقدر خوابیده‌اید
اگر خوب نخوابیده باشید، اولین چیزی که در نظر دیگران جلب توجه می‌کند چشم‌هایتان است چرا که اگر به اندازه نخوابیده باشید چشم‌ها حالت پف‌ کرده و خسته خواهند داشت. بیشتر مردم با توجه به چشم‌هایتان می‌توانند به شما بگویند که شب را خوب خوابیده‌اید یا نه. این مسئله حتی می‌تواند گویای این باشد که شاید مشکلاتی داشته‌اید.
چقدر عاشقید
وقتی عاشقید، چشمانتان برق می‌زنند و می‌درخشند. افراد می‌توانند با توجه به چشم‌هایتان به شما بگویند که چه وقت عاشقید و چه وقت دارید تظاهر می‌کنید. نگاه کردن به چشم‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای معشوقه‌تان است که مطمئن شود آیا واقعا عاشقش هستید یا نه.
احساساتتان
چشمان شما می‌تواند گویای بسیار از عواطف و احساساتتان باشد. به خاطر همین است که وقتی شاد هستیم دوست داریم عکس بگیریم چون می‌دانیم این احساسات درونی به خوبی ابراز خواهند شد.
DNA شما
خصوصیات نهفته‌ای در انسان وجود دارد که اگر DNA سالمی داشته باشید خود را نشان می‌دهند، برخی از آنها در چشم‌های شما وجود دارند. با نگاه کردن به چشم‌ها، افراد می‌توانند دودمان شما را ببینند و دریابند که خاستگاه شما کجاست. به خاطر همین است که اغلب مردم معتقدند که برخی مناطق، زیباترین دخترها را دارد، اگر پای صحبت این افراد بنشینید متوجه می‌شوید که همیشه از چشم‌ها به عنوان ویژگی‌های شاخص یاد می‌کنند.
وقتی افسرده هستید
وقتی افسرده هستید، نور و درخشش چشم‌هایتان از بین می‌رود، انگار که پرتو درونی چشم‌هایتان را گم کرده باشید. این یکی از بهترین راه‌ها برای دیگران است تا اگر مشکلی دارید به رویتان بیاورند. 
چقدر حس و حال معنوی دارید
وقتی حس و حال معنوی دارید، چشم‌های شما می‌تواند ایثارگری و از خودگذشتگی شما را ابراز کند. در واقع یک چیز غیرمادی در چشمان یک فرد مؤمن و معتقد حقیقی وجود دارد که می‌توان آن را دید و درک کرد.
منبع: medicaldaily

آیا از روی رنگ چشم افراد می‌توان به آنها اعتماد کرد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ