زوج های خوشبخت چه عادت هایی دارند؟! (قسمت اول)

jalalvand
تا به حال به این فکر کرده اید این زوج های خوشبخت از ما بهتران چه کارهایی می کنند که انقدر خوشحال و خوشبخت اند؟! مگر ما چه کار نمی کنیم که همسرمان انقدر به ما قر می زند! غذا که به موقع آماده است، خانه که تمیز است، بچه ها که درس و مشقشان را می خوانند، آقای خانه که در کارهای خانه کمک می کند، تمام روزهای مهم زندگی که برایش مهم است، پس چرا باز هم خسته و دل مرده ایم؟! اگر شما هم این دغدغه ها را دارید حتما مطلب زیر را بخوانید.

1. احوال پرسی

با یکدیگر در تماس باشید و احوال هم را جویا شوید. برای یکدیگر یادداشت بگذارید و حتماً در آن قید کنید که چقدر از وجود همدیگر متشکرید .حتی مکالماتی با عبارت های دوستانه و قدیمی مانند” سلام، چگونه روز خود را می گذرانی؟” نیز به طور حتم شریک شما را خوشحال می کند.

2. دوست یابی

زمانیکه اجازه می دهید دیگران وارد دنیای شما شوند ، از فشار روی شریکتان می کاهید . دیگر وی نقش آقا یا خانم همه کاره را بر عهده ندارد و با این کار بار سنگینی از روی دوش وی بر می دارید.

3. سپاسگزاری

شاید این مطلب کمی کلیشه ای به نظر برسد، اما کار می کند. برای هر کار کوچکی که شریکتان برای حفظ رابطه انجام می دهد از او تشکر کنید و سپاسگزار باشید. می توانید این سپاسگزاری را در یک یادداشت بیان کنید یا در دفتر خاطراتتان بنویسید. هنگامی که شما مراتب سپاسگزاری خود را روی کاغذ می آورید ،خواهید دید که کمتر بد خلق می شوید و دربارۀ مسائل جزئی زیاد سخت نمی گیرید. دیگر فکر نمی کنید که شریکتان کفش هایش را در جاکفشی نمی گذارد چون می خواهد پای شما به آنها گیر کند و گردنتان بشکند .یا اینکه قصد وی از غرق شدن در یک نمایش کارتونی فقط حرص دادن شماست.

لطفا ادامه مطلب را در زوج های خوشبخت چه عادت هایی دارند؟! (قسمت دوم) بخوانید

منبع: webmd.com  – مجله پزشکی مادر

لینک مرتبط: زوج های خوشبخت واقعا چگونه اند؟

رازهای زندگی زوج‌های خوشحال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ