گابریل یونین بازیگر هالیودی؛ راز زیبایی اش را افشا می کند! (قسمت اول)

jalalvand
آیا فقط به نظر ما این‌طور می‌آید یا واقعا گابریل یونین بعد از هر دهه‌ای که از عمرش می‌گذرد، جوان‌تر به نظر می‌رسد؟! خودش می‌گوید: «تعجب نکنید! من پوست سالم و تناسب اندام خودم را مدیون یک سبک زندگی سالم هستم.

بازیگر فیلم «مری‌جین بودن»، حالا در سن 41 سالگی تصمیم دارد با یکی از ستاره‌های NBA، دوین وید، ازدواج کند و این روزها از همیشه بهتر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. او هم مثل بقیه خانم‌های تینسل تاون که حواسشان به خورشید هست، برای اینکه جوان‌تر از سن واقعی‌اش به نظر برسد، هرگز استفاده مرتب از ضدآفتاب را از قلم نمی‌اندازد.

این مدل سابق، برای اینکه بقیه همشهریانش را هم در پرتو امنیت در برابر خورشید قرار بدهد، به تازگی شروع به توزیع ضدآفتاب میان خانواده‌های کم‌بضاعت هم کرده و این کار را از طریق جنبش «یکی بخر، یکی اهدا کن» انجام می‌دهد. اما آنچه در ادامه می‌خوانید، رازهایی از سبک زندگی شخصی او برای حفظ سلامت و زیبایی‌اش است که به تازگی در یکی از گفت‌وگوهایش فاش کرده است.

1 معجون محبوب من

من از درون به بیرون عمل می‌کنم. از وقتی پوستم در گذر سال‌ها شروع به تغییر کرد، من هم در رساندن غذای مناسب به بدنم پشتکار بیشتری به خرج دادم. پس تصمیم گرفتم غذای پوستم یک معجون اختصاصی باشد؛ آبمیوه‌ای مرکب از چغندر، هویج و کلم که یک روز در میان در برنامه‌ام گذاشته‌ام و خیلی موثر بوده است.

2 روزی 4 لیتر آب

من همچنین روزی نزدیک 4 لیتر آب می‌خورم و رژیم غذایی‌ای دارم که «تقریبا» گیاهخواری است. به این دلیل می‌گویم «تقریبا» که، خب، من عاشق گوشتم!

3 خداحافظی با گلوتن و سویا

به توصیه یک پزشک،‌ گلوتن و سویا را از رژیم غذایی‌ام حذف کردم و تغییر خیلی بزرگی در زندگی‌ام ایجاد شد. شاید لذت زندگی‌ام کم شد ولی توانستم تغییر محسوسی در رشد مو و ناخن‌هایم و کیفیت و شفافیت پوستم ایجاد کنم.

4 معجزه گریپ‌فروت و سالیسیلیک اسید

از بین محصولات مختلف، از پاک‌کننده صورت گریپ‌فروت بدون روغن که برای از بین بردن آکنه است، استفاده می‌کنم. به طور خاص، استفاده از آن را شروع کرده‌ام چون سالیسیلیک اسید دارد.

همین‌طور که پا به سن گذاشتم، با بروز ناگهانی تغییرات و نابسامانی‌های بیشتر و تغییرات هورمونی و تحولاتی مواجه شدم که وقتی نوجوان بودم از هیچ کدام خبری نبود. در واقع، هر محصولی که سالیسیلیک اسید دارد، به شما کمک می‌کند از آن تغییرات ناخوشایند ناگهانی قبل از اینکه حتی پیش بیایند، جلوگیری کنید.

لطفا ادامه مطلب را در گابریل یونین بازیگر هالیودی؛ راز زیبایی اش را افشا می کند! (قسمت دوم) بخوانید

منبع: هفته نامه سلامت- Everyday Health

لینک مرتبط: راز زیبایی «اسکارلت جوهانسون» چه بود؟

راز زیبایی ستاره‌های قدیمی هالیوود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ