محصولات لاغری که هرگز باعث کاهش وزن‌تان نمی‌شوند

مهرناز زاوه
به آسانی می‌توان فریب محصولات تبلیغاتی کاهش وزن را خورد، محصولاتی مانند انواع ژل‌ها، نوشیدنی‌ها و ماساژورها، اما این‌ها هیچ کاری از پیش نمی‌برند.

شاید ساعت‌ها سپری کردن وقت در باشگاه یا حذف کردن دسر از غذا کار چندان ساده‌ای نباشد اما مسلما به تناسب اندام شما کمک می‌کند. به آسانی می‌توان فریب محصولات تبلیغاتی کاهش وزن را خورد، محصولاتی مانند انواع ژل‌ها، نوشیدنی‌ها و ماساژورها، اما این‌ها هیچ کاری از پیش نمی‌برند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم که به معنای واقعی کلمه بی‌فایده‌اند.
ژل‌های لاغری: این ژل‌های لاغری شاید به نظر جادویی بیایند، اما اصلا جواب نمی‌دهند. تولیدکنندگان آن ادعا می‌کنند که این ژل حاوی ترکیباتی است که باعث افزایش متابولیسم و انرژی بدنتان می‌شود، اما کاهش وزن هرگز این قدر ساده نخواهد بود. متخصصان توصیه می‌کنند که بهتر است در باشگاه یا با تمرین در خانه عرق کرده و وزن کم کنید.
ماساژورهای لاغری: ماساژورها بی‌شک باعث آرامش شما می‌شوند، اما در واقع منجر به از بین رفتن چربی نخواهند شد. این ماساژ بر اساس ابزارهایی است که گفته می‌شود به سوخت و ساز چربی و کاهش چربی زیر پوست ران و کپل کمک می‌کند، اما آنها تنها کاری که انجام می‌دهند افزایش جریان خون در این نواحی است.
کمربندهای لاغری: احتمالا زنان خوش اندامی را در تلویزیون دیده‌اید که درباره ی کمربندهای لرزشی روی شکم صحبت می‌کنند که می‌تواند باعث سوزاندن چربی شود. شاید با خودتان فکر کنید که این راهکاری ساده برای کاهش وزن است، اما متخصصان می‌گویند که یکی از بیهوده‌ترین روش‌های کاهش وزن، استفاده از این کمربندهاست.
شیک‌های جایگزین غذا:‌ این شیک‌ها با این فرض عرضه می‌شوند که می‌توانند مواد مغذی حیاتی شما را تأمین کرده و میزان کالری ناسالم بدن را کاهش دهند. متخصصان غذایی می‌گویند ادامه دادن رژیم با این شیک‌ها کاری بس دشوار بوده و زمانی که مصرف آنها را قطع کنید، دوباره اضافه وزن پیدا خواهید کرد. 
منبع: shape

بدترین کارهایی که برای لاغری انجام می‌دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ