واکنش اینستاگرامی بازیکنان و مربیان فوتبال به مرگ مهرداد اولادی

jalalvand
با مرگ نا به هنگام مهرداد اولادی بازیکن جوانی که 31ساله بیشتر نداشت، فوتبال ایران را باری دیگر سیاه پوش کرد! در خبر زیر واکنش بازیکنان مطرح کشور را در اینستاگرام آنها می بینید.

تسلیت هادی طباطبایی به مناسبت درگذشت اولادی

طرفداری- هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال نسبت به فوت مهرداد اولادی ابراز ناراحتی و در اینستاگرامش پستی منتشر کرد

*******

محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس به درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد.

وی در اینستاگرامش نوشت: مگر می‌شه؟ چرا همه دارن می‌رن؟ خدا رحمتت کنه داداش. نمی دونم چی بگم سلام مارو به آپاچی برسون داداش. باز هم بیاین به همه بی احترامی کنید

*******

تسلیت مهدی رحمتی: حالم از این دنیا بهم می‌ خورد

مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال نسبت به فوت ناگهانی مهرداد اولای ابراز ناراحتی و پستی در اینستاگرامش منتشر کرد :حالم از این دنیا بهم می‌ خورد

*******

تسلیت علی دایی به مناسبت در گذشت اولادی

علی دایی اسطوره فوتبال ملی ایران نیز با اشاره به این که خبر فوت مهرداد اولادی شوکه کننده بوده، ضایعه را به خانواده آن مرحوم و اهالی ورزش تسلیت گفت.

*******

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی که سابقه بازی در کنار مهرداد اولادی در استقلال را داشت،  در واکنش به درگذشت اولادی، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد

*******

برانکو : درگذشت اولادی قلبم را سوزاند

 برانکو ایوانکوویچ درباره درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی گفت: واقعا خبر دردناکی بود که شنیدم. اصلا باور نمی کنم جوانی به این سن که بسیار بازیکن با اخلاقی بود این اتفاق برایش بیفتد. او در تیم ملی شاگرد من بود و فوتبالیست با ادب و خوش اخلاقی بود.این گونه خبرها قلب آدم را می سوزاند. اخیرا در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم. به خانواده او، جامعه فوتبال و همین طور باشگاه ملوان تسلیت می گویم.

*******

واکنش پرویز مظلومی به فوت مهرداد اولادی

پرویز مظلومی گفت: این خبر را تازه شنیدم و واقعا شوکه شدم. جای تاسف است که جوان مستعدی مثل مهرداد اولادی از جمع ما رفته است و این خبر بعد از هادی نوروزی یک خبر دردناک برای فوتبال ایران است.

مظلومی در پایان گفت: تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران استقلال آماده اند تا هرگونه همکاری را برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مهرداد اولادی انجام بدهند. امیدوارم جامعه فوتبال بتوانند کمی از درد بزرگ خانواده مهرداد اولادی را تسلی بدهند.

منبع: رسانه های مختلف

لینک مرتبط: موشکافی علت مرگ مهرداد اولادی

ایست قلبی چرا مهرداد اولادی را از دنیا برد؟

دلیل فوت مهرداد اولادی از زبان پزشک متخصص

 علت مرگ مهرداد اولادی چیست؟

واکنش علی کریمی به فوت اولادی

مهرداد اولادی در گذشت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ