جزئیات حادثه قصور عجیب پزشکی اراک!

faateme1366
سخنگوی وزارت بهداشت، در مورد حادثه بیمارستان اراک توضیحاتی ارائه داد.

دکتر ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری این هفته در بخش نخست صحبت های خود پاسخگوی پرسش خبرنگاران درباره حادثه بیمارستان اراک بود.

وی گفت: در مورد حادثه اراک موضوع از جهات مختلف قابل توجه است. در درجه اول باید بدانیم که قصور پزشکی مختص بیمارستان های ما نیست و در همه جای دنیا رخ می دهد و اجتناب ناپذیر است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: البته در صورت قصور پزشکی باید با آن برخورد شود؛ در مورد گزارش اراک نیز برخورد موقت با پزشک انجام شده و وی تا اطلاع ثانوی از فعالیت منع شده تا بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.

وی گفت: پرونده بیمارستان اراک نیز به مراجع قانونی و نظام پزشکی ارجاع داده شده است و باید منتظر بررسی ها و تعیین درجه قصور پزشک باشیم تا تصمیم نهایی در این مورد اتخاذ شود.

حریرچی خاطرنشان کرد: در موضوع اخیر هنوز خانواده بیمار شکایتی را مطرح نکرده اند و ما به عنوان متولی سلامت و مدعی العموم خود را موظف به بررسی این موضوع و شفاف سازی در این مورد دانسته ایم.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به گسترش رسانه های مختلف عمومی رسمی و غیر رسمی و سرعت انتشار اخبار، همکاران ما باید توجه داشته باشند که ما در اتاق شیشه ای زندگی می کنیم و باید اخبار این حوزه در اسرع وقت به صورت شفاف و از مبادی رسمی در اختیار رسانه ها قرار گیرد

منبع: مهر

عجیب‌ترین قصور پزشکی در اراک!/جراحی پای سالم به‌جای پای شکسته و مرگ مریض!

قصور پزشکی، روده زن را هنگام سزارین سوراخ کرد!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ