فال وضعیت مالی شما در این هفته

پانته آ توتونپیان
اگر می خواهید بدانید در هفته ای که پیش رو دارید وضعیت مالی شما چگونه خواهد بود این مطلب را بخوانید!

فروردین

خوشبختانه به لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار دارید، اما به‌زودی بخش زیادی از پس‌اندازتان را خرج می‌کنید. دل‌نگران نباشد. ممکن است در ماه آینده از محیط کارتان کمی دور باشید اما پروژه‌های کاری را از‌سر می‌گیرید.

اردی بهشت 

خروجی مالی خوبی دارید اما در پس‌انداز و ذخیره کردن پول‌های‌تان خیلی ضعیف عمل می‌کنید. اگر به‌زودی این روند را اصلاح نکنید دیری نخواهد گذشت که از این عادت‌تان پشیمان خواهید شد.

خرداد 

یکی از بهترین ماه‌های مالی را پیش رو دارید. این ماه پاداش نقدی به شما تعلق می‌گیرد که اصلا انتظارش را نداشتید. این پول را خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید خرج خواهید کرد.

تیر
تاخیرهایی که در ماه گذشته داشتید تاثیر زیادی بر حقوق‌تان خواهد داشت و کسر حقوق انتظارتان را می‌کشد، پس تا می‌توانید پول‌های‌تان را با آرامش خرج کنید و ولخرجی را این روزها فراموش کنید.

مرداد

چیزی شبیه ارتقای شغلی انتظارتان را می‌کشد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری روی کاری انجام دهید، بی‌گدار به آب نزنید، حتما با کارشناس مشورت کنید. 

شهریور

شرایط مالی ایده‌آلی ندارید اما به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک قادرید کارتان را وسعت دهید. یکی از دوستان‌تان که مدت‌ها پیش از شما پول قرض کرده، بدهی‌اش را با شما صاف می‌کند.

مهر

اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید نباید بیش از این فرصت را از دست بدهید. این روزها حسابی جست‌و‌جو کنید به‌نظر می‌رسد تا پایان مرداد به نتیجه مطلوب می‌رسید اما این نیاز به پیگیری شما دارد.

 آبان 

خوشبختانه شما به اندازه کافی آینده‌نگر هستید و پس‌انداز کافی دارید. شاید در ماه‌های پیش‌رو چند ماهی حقوق دریافت نکنید و مجبور شوید از داشته‌های‌تان برای زندگی و گذران روزمره استفاده کنید.

آذر

این روزها اگر‌چه باز‌پرداخت وام و گذران زندگی روزمره کمی برای‌تان دشوار است اما به‌زودی شرایط عوض می‌شود به‌حدی که می‌توانید حتی روی پس‌انداز حساب کنید.

دی 

مقداری پول لای یک کتاب پیدا می‌کنید. مدت‌ها قبل آن را برای پس‌انداز کنار گذاشته اما فراموش کرده بودید. این کشف با هیجان زیادی همراه است. نقطه منفی ماجرا زمانی است که همه این پول را تا انتهای ماه خرج رفیق بازی می‌کنید.

بهمن 

این روزها به‌خاطر خرید یا سفر بخش زیادی از پس‌اندازتان را صرف کردید اما احساس رضایت دارید و این نکته بسیار مهمی است. تا سه ماه آینده اضافه کاری چندانی نمی‌توانید داشته باشید باید محتاط‌تر پول خرج کنید.

اسفند

خوشبختانه این ماه به لحاظ مالی روزهای خوبی را تجربه می‌کنید و نیاز به مساعده ندارید. اگر می‌خواهید سپرده‌گذاری در بانک داشته باشید، بهتر است خرید شمش یا سکه  طلا را هم بررسی کنید. 

فال وضعیت عاطفی شما در هفته ای که پیش رو دارید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ