ستاره شناسان به شمادرباره ی وضعیت سلامتی تان می گویند!+فال

پانته آ توتونپیان
ستاره شناسان به شما می گویند که وضعیت سلامت شما در این هفته چگونه خواهد بود

فروردین
سردردهایی در روزهای آینده سراغ‌تان می‌آید که بیشتر به‌خاطر گرمی هوا و عطش است. تا می‌توانید در سایه قرار بگیرید. بد نیست آخر این ماه یک چکاپ کامل داشته باشید و سلامت‌تان را بررسی کنید.

اردی بهشت 
بیشتر مشکلات جسمانی که این روزها تجربه می‌کنید ریشه در روحیه و افکار شما دارد. باید قوی‌تر باشید. روحیه‌تان را تقویت کنید. بد نیست از یک مشاور در این زمینه کمک بگیرید.

خرداد 
به لحاظ جسمانی وضعیت مساعدی را می‌گذرانید. تنها مسئله‌ای که این روزها ممکن است کمی کلافه‌تان کند بی‌خوابی شبانه‌ای است که یک هفته‌ای است سراغ‌تان آمده. این روزها دمنوش بابونه را به برنامه غذایی‌تان اضافه کنید.

تیر
اضافه وزنی که اخیرا سراغ‌تان آمده کمی آزارتان می‌دهد. درد مفصل زانو به‌خاطر چند کیلو وزن اضافه چند روزی با شما همراه است. بهترین راه‌حل برای خداحافظی با این درد کاهش وزن است.

مرداد 
خشکی چشم و آلرژی این روزها سراغ‌تان می‌آید. چیزی مثل آلرژی به رنگ یا بوی یک ماده شیمیایی باعث می‌شود سوزش و آبریزش بینی را تجربه کنید. با دکتر در این باره مشورت کنید.

شهریور
کمی تپش قلب دارید و این مسئله در روزهای گرم تابستان خیلی کلافه‌تان کرده است. این هفته از پزشک وقت بگیرید. باید رژیم غذایی جدیدی را دنبال کنید. تا می‌توانید مصرف گوشت قرمز را مدیریت کنید.

مهر
چیزی شبیه دل‌درد یا معده درد این روزها آزارتان می‌دهد. بهتر است رژیم و برنامه غذایی‌تان را سبک کنید و تا می‌توانید سبزیجات تازه را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید.

 آبان 
درد مفصل شانه سراغ‌تان می‌آید و این به‌خاطر حرکات اشتباهی است که در روزهای گذشته به خاطر جابه‌جا کردن وسایل آشپزخانه به وجود آمده است. تا هفته آینده این درد با شماست. مسکن را از خود دور نکنید. 

آذر
اگر با تمرین‌ها و ورزش‌های ذهنی آشنایی دارید بد نیست روزانه چند دقیقه‌ای را به این ورزش‌ها اختصاص دهید. تا می‌توانید تمرکز کنید و به اتفاق‌های مثبت فکر کنید. به لحاظ جسمی در شرایط مطلوبی هستید. آخر هفته ممکن است کمی گرمازده شوید. 

دی 
سرماخوردگی بدترین اتفاقی است که این هفته تجربه می‌کنید و تا هفته آینده درگیر آن خواهید بود. به‌نظر می‌رسد ویروسی که این روزها در سطح شهر پخش شده شما را انتخاب کرده. نگران نباشید خیلی زود کسالت‌تان برطرف می‌شود. 

بهمن 
احتمالا در سه، چهار روز آینده باید از دندانپزشک‌تان وقت بگیرید. پوسیدگی دندان این روزها کمی کلافه‌تان می‌کند. اگر تصمیم دارید برای مدتی به سفر بروید باید مسکن همراه خود داشته باشید.

اسفند

به‌زودی یک عروسی پیش‌رو دارید و باید برای آن لباس تهیه کنید. یک ماموریت کاری پیش رو خواهید داشت که امکان قبول کردنش را ندارید. به‌زودی خواهرتان درباره موضوعی عاطفی از شما مشورت می‌گیرد. با حوصله به حرف‌هایش گوش کنید. 

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ