فال وضعیت سلامتی شما در 15 روز اول شهریور ماه!

پانته آ توتونپیان
این فال را بخوانیدتا از وضعیت سلامتی تان در 15 روز آینده باخبر شوید!

فروردین

دل دردهایی این هفته سراغ‌تان می‌آید که به نظر می‌رسد بیشتر ناشی از استرسی است که این روزها می‌کشید. تا می‌توانید ریلکس کنید و مراقب باشید این هفته کمتر سراغ فست‌فود بروید.

اردی بهشت 

به نظر می‌رسد اوضاع سلامت‌تان خوب است تنها مشکل بی‌خوابی که دارید را باید دریابید. اگر هنوز نتوانستید ساعت خواب‌تان را درست کنید با یک روانپزشک صحبت کنید، باید فکری به حال خیالپردازی‌های شبانه‌تان کنید.

خرداد 

خشکی پوست دوباره سراغ‌تان آمده به‌نظر می‌رسد باید به‌زودی تست تیروئید بدهید. تا می‌توانید این روزها آب بنوشید و رژیم غذایی‌تان را عوض کنید. رژیمی که دنبال می‌کنید خیلی پرچرب است.

تیر

استخوان درد به‌زودی سراغ‌تان می‌آید. بیش از اندازه این روزها از کولر آبی استفاده کردید و همین باعث شده درد مفصل و استخوان سراغ‌تان بیاید. تا می‌توانید از عرقیات گیاهی با طبع گرم استفاده کنید.

مرداد 
شاید برای‌تان سخت باشد اما نیمه اول شهریور را با سرماخوردگی و بی‌حالی پشت‌سر می‌گذارید اگر مراقب سلامتی‌تان نباشید خیلی زود از پا می‌افتید. این روزها دمنوش‌های گیاهی را از خودتان دور نکنید. 
شهریور

به‌خاطر رعایت نکردن رژیم غذایی و مصرف غذاها و تنقلات گرم منتظر کهیرهای پوستی باشید. حتما با پزشک مشورت کنید و تا می‌توانید مایعات و میوه‌هایی با طبع خنک و سرد بنوشید.

مهر

کمی تنگی نفس سراغ‌تان آمده که بیشتر به‌دلیل فشار ناشی از کار و مشکلاتی است که این روزها دارید. خیلی زود این مشکل را پشت‌سر می‌گذارید. ترس به دل راه ندهید.

آبان 

سردردهایی شبیه سردردهای میگرنی که روی یک نقطه از سر متمرکز است، سراغ‌تان می‌آید. بهتر است این روزهای پایانی فصل تابستان را کمتر در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرید. به نظر می‌رسد یکی از اعضای خانواده‌تان در انتظار آمدن نوزاد است. به‌زودی برای دیدن نوزاد راهی زایشگاه می‌شوید.

آذر

این ماه برای فرار از اسپاسم‌ها و دردهای عضلانی تا می‌توانید از قرار گرفتن در‌معرض کولر و هوای سرد پرهیز کنید و فراموش نکنید که کمتر از 30روز تا رسیدن پاییز فرصت باقی است پس مراقب سلامت‌تان باشید.

دی 
بثورات پوستی سراغ‌تان می‌آید باید احتمال اختلال کبد و کلیه را بررسی کنید. دردهای عضلانی آخر هفته کمی کلافه‌تان می‌کند. ‌باید استراحت‌تان را در روزهای پایانی بیشتر کنید. فکر و خیال را از خود دور کنید.
بهمن 
رژیم غذایی‌تان احتیاج به تغییر دارد. به لحاظ روحی این روزها به شدت آسیب‌پذیر هستید تا جایی که می‌توانید محیط زندگی‌ را آرام نگه دارید و از تنش دوری کنید.
اسفند

این روزها به استراحت و تمرکز احتیاج دارید. بگومگوهایی که با یکی از همکاران‌تان داشتید انرژی زیادی از شما گرفته و باید روان‌تان را به آرامش دعوت کنید.

منبع : مجله ی سیب سبز

فال های دیگر را از این صفحه بخوانید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ