فال نیمه ی اول شهریورماه (مخصوص خانم ها )

پانته آ توتونپیان
در این فال به شما می گوییم که در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای شما خواهد افتاد

فروردین
گاهی اوقات لازم است در تصمیمات خود دقت بیشتری به خرج داده و با عجله دست به کاری نزنید که آخر و عاقبت خوبی ندارد. زندگی هر کسی به خودش مربوط است ولی این را بدانید که برخی از تصمیمات شما می‌تواند زندگی اطرافیان‌تان را نیز دستخوش تغییر قرار دهد. از اطرافیان خود، خصوصا بزرگ‌ترها غافل نباشید. مبادا نصیحت‌ها یا حساسیت‌هایی که آنها به خرج می‌دهند باعث شود که از دست‌شان دلخور شوید یا خدایی ناکرده ارتباط خود را با آنها قطع کنید. آماده باشید تا در فصل جدید نوعی رابطه دوستانه فوق‌العاده خاص و متفاوت را تجربه کنید. 
اردی بهشت 
بالاخره مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودید به پایان خواهد رسید و فصل جدیدی در زندگی‌تان آغاز خواهد شد اما باید همواره آرامش خود را حفظ کنید. در زندگی همه ما آدم‌هایی وجود دارند که دل‌شان نمی‌خواهد به پیشرفت برسیم. اگر این دسته از آدم‌ها را می‌شناسید بهتر است تا جای ممکن از آنها دوری کنید. از عشق غافل نباشید چراکه عشق می‌تواند به زندگی شما زیبایی داده و روح‌تان را تغذیه کند. فراموش نکنید که آینده را خودتان می‌سازید و باید برای ساختن آن بی‌وقفه تلاش کنید. آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید سر هر مسئله کوچکی عصبانی نشوید. از مشورت با بزرگ‌ترها و افراد باتجربه فراری نباشید.

خرداد 
شانس بسیار بزرگی را از دست داده‌اید ولی این بدان معنا نیست که دست از تلاش برداشته  یا از آینده ناامید شوید. سعی کنید ناآرامی‌های خودتان را کنترل کرده و با تمرکز بیشتری در مسیر حرکت کنید. خداوند نعمت‌های زیادی به شما داده و وظیفه شماست تا قدر این نعمت‌ها را بدانید. بدون آرامش نمی‌توان به خوشبختی رسید. با نگاه دوباره به هدف و یافتن راه‌حل‌های صحیح، حتما به خواسته‌های خود می‌رسید. مبادا حواس‌تان از کسی که با تمام وجود شما را دوست دارد پرت شود یا با کوتاهی‌های خود او را دلخور کنید. هدیه گرفتن خیلی زیباست ولی بد نیست که این بار شما در هدیه دادن پیش‌دستی کنید. 
تیر
چرا اینقدر عجله؟! آیا فکر نمی‌کنید که برای انجام یک کار بزرگ، نیاز به تصمیم‌گیری صحیح است و برای این تصمیم‌گیری باید با تمام تمرکز خود عمل کنید؟ وقتی که شما می‌خواهید یک تصمیم بزرگ در زندگی بگیرید، باید حواس‌تان به اطرافیان و اتفاقاتی که احتمال دارد برای آنها رخ دهد نیز باشد. پس از اینکه تمام جوانب را رعایت می‌کنید، وقتش می‌رسد تا تکلیف خودتان را با هدفی که در ذهن دارید مشخص کنید. دنیا را بیش از اندازه جدی نگیرید و سعی کنید شیرینی‌های آن را بیشتر از تلخی‌هایش در نظر بگیرید. سعی کنید دلی را نشکنید. روزهای خوب و خبرهای زیبایی در پیش است. به هدف‌ها و رویاهای دیگران احترام بگذارید. 

مرداد 
تلاش برای به دست آوردن چیزهایی که از دست رفته، همیشه سخت‌تر از تلاش برای به دست آوردن خواسته‌های جدید است. عشق و محبت را از یاد نبرده و بدانید کسانی هستند که در روزهای زیبا، انتظار دیدن شما را می‌کشند. بعضی وقت‌ها احساس تنهایی می‌کنید. این احساس تنهایی حاصل دوری و عدم توجه کافی شما به خداوند است. به زودی خبری خوش خواهید شنید که در پی آن پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در کارهای‌تان رخ می‌دهد. مشکل کوچکی در زندگی‌تان به وجود می‌آید ولی اگر کمی استقامت به خرج دهید، قطعا از این مانع نیز عبور خواهید کرد. نیاز است که کمی به خود و توانایی‌های‌تان بیشتر اعتماد داشته باشید.

شهریور
اگر احساس می‌کنید در روابط عاطفی‌تان به مشکل برخورده‌اید، بهتر است کمی از میزان خودخواهی خود کم کنید. مطمئن باشید از این راه می‌توانید تمام شرایط را برای خودتان بهتر از قبل کنید. بی‌جهت فکرهای بیهوده نکنید و از کاه، کوه نسازید. گاهی اوقات آستانه تحمل‌تان خیلی کم است؛ افکار اشتباه خودتان و برخی رفتارهای نه چندان جالب اطرافیان باعث آزردگی خاطر شما می‌شود. این مسئله را فراموش نکنید که زندگی هیچ‌کس کاملا طبق خواسته او نیست و کم و کاستی‌هایی دارید. باز هم تاکید می‌کنیم که شما باید از خواسته‌های زیادی و خودخواهی‌های‌تان بکاهید. از آدم های منفی‌باف دوری کنید.
مهر
یک آشنایی جدید در راه است که در پی آن رابطه‌ای بسیار جذاب و زیبا به وجود خواهد آمد. شاید همین خبر خوب کافی باشد تا اندازه‌ای از کلافگی‌های خود‌خواسته‌تان بکاهید. مراقب باشید قلب نزدیکان خود را به خاطر برخی از رفتارهای نسنجیده به درد نیاورید. شکستن قلب دیگران باعث می‌شود که روح خودتان آزاردیده و زیبایی‌های زندگی در ذهن‌تان کاهش پیدا کند. تشویش را از خود دور کنید تا مشکلات ریز، زودتر رفع شوند. باور کنید سلامتی بزرگ‌ترین نعمت است؛ پس همواره در دعاهای خود از خداوند سلامتی بخواهید و برای حفظ آن در تلاش باشید. احترام به عشق را به هیچ عنوان از یاد نبرید!

 آبان 
شما گاهی اوقات خیلی زود از حرف‌های نصیحت‌گونه اطرافیان ناراحت شده و نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهید. سعی کنید این اشتباه را از خود دور کرده و با متانت بیشتری رفتار کنید. لازم است کمی بیشتر به فکر خودتان بوده و آرامش بیشتری داشته باشید. احساساتی هستید و همین مسئله باعث می‌شود تا خیلی زود آزرده‌خاطر شوید. بهتر است به جای اینکه هنگام دلخوری در لاک خود فرو بروید، با آدم‌های نزدیک و دوستان واقعی ارتباط بگیرید. سفری در پیش دارید. از آشنایی و شروع ارتباط با آدم‌های جدید فراری نباشید. شاید برای یک خرید بزرگ زمان خوبی باشد. پس حوصله به خرج دهید.

آذر
خیلی مراقب باشید که مبادا با آدم‌های غیرقابل اعتماد رفت و آمد کرده یا از نصیحت‌های غلط آنها استفاده کنید. برخی آدم‌ها شاید نیت بدی هم نداشته باشند ولی از روی نادانی صحبت می‌کنند. وقتی تصمیم می‌گیرند به صحبت‌های‌شان رنگ و روی نصیحت بدهند، بدترین رفتار ممکن را انتخاب کرده و احتمال دارد که از همین راه شما را گمراه کنند. پس نیازی نیست که با انسان‌های این‌چنینی رابطه برقرار کرده یا حداقل روابط خود را با آنها پیشرفته کنید.  به‌زودی تماس بسیار مهمی با شما برقرار می‌شود که قطعا می‌تواند مسیر صحیح را به شما نشان دهد. صبور باشید و اجازه بدهید تا هر اتفاق خوبی در زمان ویژه خودش رخ دهد.

دی 
بابت عقل و ذکاوت خوبی که دارید باید به شما تبریک بگوییم. انصافا شما در بزنگاه‌های حاد زندگی، تصمیمات هوشمندانه‌ای گرفته‌اید و همین مسئله باعث ایجاد حسادت در خیلی از آدم‌های دور و برتان شده است. حتما خودتان هم می‌دانید که بهترین راه ممکن، بی‌توجهی به انسان‌هایی است که چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارند. یک تبریک ویژه دیگر نیز باید در رابطه با تصمیم هوشمندانه جدیدتان بگوییم. حواس‌تان باشد که مبادا در تصمیم‌گیری‌های آینده‌تان با عجله عمل کنید. شما تا به امروز فوق‌العاده منطقی بوده‌اید. سعی کنید از این به بعد هم با همین روال عمل کنید. 
بهمن 
اعتماد به نفس‌تان را افزایش داده و احساسات‌تان را کنترل کنید. برای انجام کارهای بزرگ باید جسور بود و همین جسارت قابل توجه است که می‌تواند شما را به مقصد نزدیک‌تر کند. وقت بیشتری را برای انجام کارهای جدی و نتیجه‌بخش بگذارید و از میزان استراحت و خواب خود بکاهید. اجازه ندهید که احساسات‌تان بر منطق و درایت شما غلبه کند. در برابر مشکلاتی که پیش رو دارید، ضعف نشان ندهید. فرد حساسی هستید که گاهی حتی یک اتفاق کوچک هم می‌تواند آرامش‌تان را به هم بریزد. برای اینکه به آرامش عاطفی برسید نیاز است که درک متقابلی بین شما و طرف مقابل وجود داشته باشد. 

اسفند

لازم است که بیشتر از قبل مراقب دور و اطراف خود باشید. افرادی به شما نزدیک خواهند شد که نیت خیرخواهانه‌ای ندارند. عجول نباشید. شما که نمی‌توانید موفقیت را یک‌شبه به دست بیاورید. برای به دست آوردن موفقیت باید تلاش پایداری وجود داشته باشد. اینقدر نگران نباشید. آنچه شما را آزار می‌دهد امکان دارد برای اشخاص دیگر هم اتفاق بیفتد. بدبینی را از خود دور کنید و آرامش‌تان را به دست بیاورید. گاهی اوقات غرور باعث می‌شود که در آینده متضرر شوید. پس غرور خودتان را نیز کنترل کنید. یک دورهمی جذاب در پیش دارید که بهتر است با آراسته‌ترین ظاهر ممکن در آن حاضر شوید.  

منبع : مجله ی زندگی ایده آل 

اگر به طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید! 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ