فال وضعیت سلامتی شما در نیمه دوم مهرماه

پانته آ توتونپیان
این فال بر اساس ماه تولدتان شما را از وضعیت سلامتی تان آگاه می کند

فروردین
اختلاف‌نظری که با یکی از عزیزان‌تان دارید بد جور فضای ذهنی‌تان را مسموم کرده است. با این کار از دست سردردها و اسپاسم‌های عضلانی نیز راحت می‌شوید. کمی بیشتر به روان‌تان توجه کنید. 

اردی بهشت 
برای آنکه بیشتر احساس سلامتی کنید، بهتر است در هفته پیش رو دویدن و پیاده‌روی را در برنامه‌تان قرار دهید. مهمانی‌های خانوادگی زیادی پیش رو دارید و به واسطه ناپرهیزی‌های غذایی که دارید، کمی باید مراقب چربی و قندخون‌تان باشید. هرگز در برابر سلامت‌تان غفلت نکنید.

خرداد 
نباید به خودتان مغرور شوید. وضعیت جسمی مساعدی دارید اما باید کمی به کارهای فرهنگی بپردازید، چون اوضاع روان‌تان کمی متلاطم است. به نظر می‌رسد که فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند اعتماد به نفس از دست  رفته‌تان را به شما بازگرداند. برای یک هفته یک وعده غذایی سبک و گیاهی میل کنید. 

تیر
شما پیر نشدید فقط کمی  وسواس فکری پیدا کرده‌اید و مدام چین و چروک‌های صورت‌تان را برانداز می‌کنید. فشار زندگی این روزها روی شما زیاد است. با یکی از دوستان‌تان درباره مشکلاتی که دارید، مشورت می‌کنید. پیشنهاد ما این است که از این کار پرهیز کنید. 

مرداد 
به نظر می‌رسد نباید همه چیز را خودتان حل کنید و روی دانش خودتان صرفا حساب کنید. بد نیست از مشاور کمک بگیرید. این هفته مشاجره شدیدی با همسر یا نامزدتان تجربه می‌کنید. همیشه نباید مشکلات‌تان را یک تنه به دوش بکشید. شما قطعا در این زمینه نیاز به تخصص یک مشاور دارید.

شهریور
یکی از دوستان‌تان باعث می‌شود تا در کلاس ورزشی تنیس ثبت‌نام کنید. خیلی در این ورزش مهارت ندارید اما ناامید نباشید. اوضاع جسمی و روحی خوبی را در این ماه پشت‌سر می‌گذارید. بیماری یکی از بستگان نزدیک‌تان کمی نگران‌ و دلواپس‌تان می‌کند اما جای نگرانی نیست، او به‌زودی از بستر بیماری جدا می‌شود. 

مهر
روزهای پیش رو یکی از کم‌استرس‌ترین روزهای زندگی شماست. به لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار دارید اما مراقب باشید از ناحیه معده دردی را در این ماه تجربه می‌کنید که گهگاه آزارتان می‌دهد. سوزش معده و ریفلاکس این ماه شما را تنها نمی‌گذارد. 

 آبان 
این روزها کمی بداخلاقید و این بدخلقی کمی شما و اعضای خانواده‌تان را کلافه می‌کند. بیشتر درمعرض نور خورشید قرار بگیرید.  در روزهای پایانی مهر کمی دچار درد مفصلی می‌شوید و همین موضوع باعث می‌شود فعالیت‌های آخر هفته‌تان را کمی تغییر دهید. 

آذر
این ماه یکی از بهترین و کم‌دردسرترین ماه‌هایی است که پیش رو دارید. وضعیت جسمی و روحی مناسبی دارید و از مشکل خاصی خبری نیست. فقط ممکن است چند روزی بی‌خوابی داشته باشید که آن هم به‌دلیل هیجانات مثبتی است که برای شروع  زندگی تازه سراغ‌تان آمده. 

دی 
به نظر می‌رسد روزهای خوبی را به لحاظ جسمی پیش رو دارید، مراقب روحیه‌تان باشید. با هر کسی درد دل نکنید. رازهای‌تان را با کسی در میان نگذارید و کمی صبور باشید با شروع ماه، فصل جدیدی از زندگی را تجربه می‌کنید. 

بهمن 
میزان تحرک‌تان این روزها خیلی چندان زیاد نیست. ضمن آنکه مراقبت خاصی روی تغذیه‌تان ندارید و اصلا به فکر سلامت‌تان نیستید. ورزش و تحرک را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید و از متخصص تغذیه وقت بگیرید. 

اسفند

انقباض و اسپاسم در دو هفته پیش‌رو کمی اذیت‌تان می‌کند. اگر شنا می‌کنید یا ورزشی مثل بدنسازی را دنبال می‌کنید برای مدتی آن را متوقف کنید. برای پیاده‌روی با یکی از اعضای خانواده برنامه بریزید. اما در روزهای آغازین ماه بعد آرامش بیشتری را در این زمینه خواهید داشت.

منبع :مجله ی سیب سبز 

اگر به طالع بینی علاقه دارید اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ