وضع سلامتی شما در نیمه ی دوم آبان ماه

پانته آ توتونپیان
این فال در مورد وضعیت سلامتی شماست

فروردین
این هفته از لحاظ جسمی و روانی روزهای خوبی را پیش رو دارید، فقط بی‌خوابی‌ها و شب‌زنده‌داری‌های دنباله‌داری که داشتید کمی توان بدنی‌تان را کم کرده است. این هفته تا می‌توانید مغزیات بخورید و خودتان را تقویت کنید.‌

اردی بهشت 
زانودرد این هفته سراغ‌تان می‌آید و درد کلافه‌کننده‌ای را در روزهای ابتدایی آبان‌ماه تجربه می‌کنید. این روزها بهترین فرصت برای گرفتن رژیم و کاهش وزن است. با یک متخصص رژیم درمانی قرار ملاقات بگذارید.

خرداد 
اگر بیش از اندازه درمان دندان‌های‌تان را به تعویق بیندازید، در آینده نزدیک دچار مشکل می‌شوید و یکی، دوتای آنها را ازدست می‌دهید. بد نیست آخر آبان یک چکاپ برای سلامت‌تان بدهید.

تیر
یک مشکل گوارشی این روزها سراغ‌تان آمده که بخش زیادی از آن به رژیم و برنامه غذایی‌تان وابسته است. از همین امروز مصرف فست‌فود را فراموش کنید و تا می‌توانید سبزیجات بخارپز بخورید.

مرداد 
کلیه دردی را احساس می‌کنید که چند هفته‌ای آزارتان می‌دهد. رژیم غذایی‌تان احتیاج به تغییر دارد. به لحاظ روحی این روزها به‌شدت آسیب‌پذیر هستید تا جایی که می‌توانید محیط زندگی‌ را آرام نگه دارید و از تنش دوری کنید.

شهریور
این روزها به استراحت و تمرکز احتیاج دارید. بگومگوهایی که با یکی از همکاران‌تان داشتید انرژی زیادی از شما گرفته و باید روان‌تان را به آرامش دعوت کنید.

مهر
بهتر است مسکن را از خودتان دور نکنید. این روزها به‌خاطر موقعیت کاری‌تان و رفت‌‌وآمدهایی که بیرون از خانه و محل کار دارید، بیش از اندازه در‌معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرید و این موضوع باعث سردردتان می‌شود.

 آبان 
علاوه بر توجه به سلامت جسمی به روان‌تان هم بپردازید. حجم کارها و فشارهای ناشی از مشکلات شخصی این روزها کمی افکارتان را منفی و متلاطم کرده. 
شنا یا پیاده‌روی و گوش سپردن به موسیقی آرامش‌بخش مهم‌ترین چیزی است که این روزها احتیاج دارید.
آذر
از ناحیه سر ناراحتی‌هایی را تجربه می‌کنید که چیز مهمی نیست و چند روزه برطرف می‌شود؛ اما برای یکی از نزدیکان‌تان مانند مادر یا مادرشوهر یا خواهر بزرگ‌تر همسرتان مشکلی پیش می‌آید که مراقبت چند روزه از او در بیمارستان به شما سپرده می‌شود.

دی 
دندان‌درد آخر هفته کمی اذیت‌تان می‌کند. برای تسکین دردتان دست به دامن مسکن می‌شوید اما درنهایت برای ترمیم ریشه‌های عفونی شده راهی دندانپزشکی می‌شوید. به پیاده‌روی و کوهنوردی دعوت می‌شوید؛ اگرچه علی‌رغم میل‌تان است اما از آن استقبال کنید.

بهمن 
به لحاظ روانی و جسمانی در بهترین شرایط ممکن قرار دارید. این هفته فرصتی پیش می‌آید که با اعضای خانواده یک ورزش جدید مثل بولینگ را تجربه کنید. ورزشی که تا به حال تجربه پرداختن به آن را نداشتید. این فرصت را غنیمت بدانید.

اسفند 

دردهای مفصلی و استخوانی این روزها سراغ‌تان می‌آید. تا می‌توانید در مسیر مستقیم کولر قرار نگیرید. برنامه‌ریزی کنید و ورزش را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید. این هفته در ساعت خواب‌تان تغییراتی را تجربه می‌کنید که برای کنترل آن باید دست به کار شوید. 

منبع: مجله ی سیب سبز
اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ