فال وضعیت خانوادگی شما در نیمه ی دوم آبان ماه

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید وضعیت خانوادگی شما در نیمه ی دوم آبان ماه به چه شکل خواهد بود

فروردین
یکی از اعضای درجه دو خانواده مثل دخترخاله یا دخترعمه به‌زودی برای زندگی به کشور دیگری می‌رود. دیدوبازدیدهای زیادی با اعضای خانواده خواهید داشت. 

اردی بهشت 
یکی از اعضای درجه دو خانواده مثل دخترخاله یا دخترعمه به‌زودی برای زندگی به کشور دیگری می‌رود. دیدوبازدیدهای زیادی با اعضای خانواده خواهید داشت. 

خرداد 
اختلاف‌نظری که با همسرتان دارید این روزها بچه‌ها را کمی نگران کرده. تا جایی که می‌توانید بگومگوها‌ی‌تان را در خلوت انجام دهید و اجازه ندهید بچه‌ها دلواپس و نگران شوند. زمانش رسیده با اعضای خانواده‌تان در یک رستوران شام دسته‌جمعی بخورید. 

تیر
بیماری مادربزرگ‌تان این روزها کمی نگران‌تان کرده، تا می‌توانید بیشتر به او سر بزنید.
 مهمانان زیادی از راه دور به خانه‌تان می‌آیند‌. با یکی از همبازی‌های دوران کودکی‌تان ملاقات می‌کنید و خاطرات زیادی برای‌تان زنده می‌شود. 
مرداد 
به‌زودی در هفته آینده امکانی برای‌تان فراهم می‌شود که چند روزی را دور از خانه و در محیطی آرام سپری کنید و با افرادی که هر روز و ملاقات می‌کردید، روبه‌رو نشوید. 

شهریور
یک نقل‌و‌انتقال بزرگ پیش رو دارید. این اتفاق ممکن است در خانه یا محل کار اتفاق بیفتند. سوء‌تفاهمی بین شما و خانواده همسرتان به‌وجود می‌آید که رابطه شما و همسرتان را کمی شکرآب می‌کند. 

مهر
به‌زودی یکی از اطرافیان مثل خواهر خودتان یا خواهر همسرتان آماده ازدواج می‌شود. خبرهای خوش دیگری هم انتظارتان را می‌کشد. مهمانی از راه دور برای‌تان می‌رسد که حال و هوای خانواده شما را از این رو به آن رو می‌کند.

 آبان 
 سفری چند روزه با همراهی یکی از اقوام نزدیک‌ به شما پیشنهاد می‌شود، خیلی مایل به رفتن نیستید اما این فرصت را از‌دست ندهید. نه‌تنها این سفر برای شما بلکه برای اعضای خانواده‌تان هم لازم است.

آذر
اگر مجرد هستید این روزها فرصت خوبی برای آشنایی با افراد تازه است. مهمانی‌ای پیش رو دارید که از طریق آشنایی با حاضران در آن می‌توانید پروژه مالی را در آینده نزدیک پیش ببرید. فقط بیش از اندازه به افراد اعتماد نکنید و به حد نیاز درباره اهداف پروژه‌تان با آنها درد دل کنید. 

دی 
یکی از دوستان خانوادگی‌تان چند روزی مهمان شما خواهد بود. اقامتش در منزل شما از آنچه از پیش معین شده کمی بیشتر می‌شود و این موضوع کمی آرامش شما را برهم می‌ریزد. یکی از همکاران‌تان که مدت‌ها منتظر انتقالی بود به واحد دیگری منتقل می‌شود‌ و شرایط کاری شما کمی تغییر می‌کند.

بهمن 
ملاقات‌های متعددی با اعضای خانواده و برخی دوستان خانوادگی دارید. آخر این هفته احتمال ملاقات با یکی از افرادی که مدت‌ها با او مراوده نداشته‌اید، بسیار زیاد است. تا می‌توانید از مرور خاطرات بد پرهیز کنید. پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد که یک جمع شاد و مفرح را با مرور خاطرات غمگین، دلخور کنید. 

اسفند

اگر مجرد هستید برای پیش بردن رابطه عاطفی‌تان به سوی ازدواج باید کمی بیشتر وقت بگذارید. برای ایجاد اطمینان خاطر نامزدتان باید از همه توان‌تان استفاده کنید. اگر متاهل هستید مشاجره‌ای بر سر موضوعی پیش‌پا افتاده آرامش این هفته شما را دستخوش تغییر قرار می‌دهد. مراقب باشید سنجیده‌تر از همیشه سخن بگویید. 

منبع: مجله ی سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ