فال وضعیت سلامت شما در روزهای آینده

پانته آ توتونپیان
این فال بر اساس ماهی که در آن به دنیا آمده اید به شما می گوید در 15 روز آینده چه اتفاقاتی برای شما خواهد افتاد

فروردین
اوضاع جسمی‌تان خوب است و مشکلی از این بابت ندارید. فقط باید مراقب سوز پایان هفته باشید تا سرما نخورید. اگر بتوانید ساعت خواب‌تان را تنظیم کنید و بیشتر از ورزش‌های ذهنی مثل یوگا بهره بگیرید، آرامش روان‌تان هم بهتر تامین می‌شود.

اردی بهشت 
سرماخوردگی و چیزی شبیه آلرژی باعث می‌شود که در روزهای ابتدایی آذر کمی احساس کسالت کنید. تا می‌توانید این روزها دمنوش‌های گیاهی بخورید و بدن‌تان را تقویت کنید.

خرداد 
زانو درد و دردهای مفصلی در ناحیه مچ خیلی آزارتان می‌دهد. باید ورزش را دوباره شروع کنید. به نظر می‌رسد در روزهای گذشته آن‌طور که باید و شاید به وضعیت جسمانی‌تان رسیدگی نکرده‌اید. این هفته مجبور می‌شوید برای تسکین درد به پزشک مراجعه کنید.

تیر
کمی از ناحیه معده احساس ناراحتی می‌کنید اما مسئله مهمی نیست، باید این روزها بیشتر به وضعیت غذایی‌تان توجه کنید. تا می‌توانید فیبر و سبزیجات بخارپز را به برنامه غذایی‌تان اضافه کنید.

مرداد 
اوضاع جسمی‌تان خوب است اما باید کمی بیشتر مراقب سلامت روان‌تان باشید. شغل شما و محیط زندگی‌تان آلودگی صوتی زیادی‌ دارد و همه اینها باعث شده این روزها آرامش اعصاب‌تان مختل شود. 

شهریور
اوضاع جسمی‌تان خوب است اما باید کمی بیشتر مراقب سلامت روان‌تان باشید. شغل شما و محیط زندگی‌تان آلودگی صوتی زیادی‌ دارد و همه اینها باعث شده این روزها آرامش اعصاب‌تان مختل شود. 

مهر
برای آنکه به اعضای خانواده‌تان نشان دهید به فکر آنها هستید، لازم نیست دائم از مشکلات و بحران‌های کاری‌تان صحبت کنید. برای داشتن سلامت روانی و مطمئن بودن از آرامش اعضای خانواده باید از احوالات آنها و اتفاق‌هایی که در روزمره تجربه می‌کنند، آگاه باشید. 

 آبان 
از دست دادن یکی از دوستان قدیمی‌تان آن هم غیرمنتظره حال و هوای این روزها را غمگین و افسرده کرده است. برای پیاده‌روی با همسرتان بیشتر وقت بگذارید. اگر در این ماه توصیه به چکاپ کامل توسط پزشک شدید به هیچ عنوان آن را به تعویق نیندازید. 

آذر
رژیم غذایی که این روزها دنبال می‌کنید شرایط فیزیکی و جسمی شما را تحت‌تاثیر قرار داده، سعی کنید آرامش بیشتری داشته باشید. از طرف یک دوست به پیاده‌روی دعوت می‌شوید آن را جدی بگیرید، این شروع یک رابطه عمیق است. 

دی 
این روزها بهترین فرصت برای متولدین دی‌ماه است که از فضای باز  و طبیعت بهره ببرند. ‌مسافرت دو، سه روزه‌ای در هفته پیش‌رو تجربه می‌کنید  و به جنوب کشور می‌روید. آخر هفته کمی احساس خستگی دارید اما خیلی سریع از این خستگی فاصله می‌گیرید. 

بهمن 
در بهترین شرایط جسمی قرار دارید. وقت بیشتری را با اعضای خانواده و دوستان‌تان بگذرانید. این روزها بهترین فرصت برای پیش بردن برنامه‌هایی است که برای خانواده به‌خصوص برای تعطیلات نوروز درنظر دارید. از همین روزها باید برنامه‌ریزی کنید.

اسفند 

از ناحیه دندان درد دارید. این ماه بهتر است برای گرفتن بیمه تکمیلی اقدام کنید و سلامت بدن‌تان را چک کنید. اگر قصد ازدواج دارید حتما قبل از ازدواج تمام آزمایش‌های مربوطه را چک کنید. 

منبع: مجله ی سیب سبز

فال های دیگر را از این صفحه ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ