دوست دارید بدانید وضع مالی تان در 15روز آینده چطور خواهد بود؟

پانته آ توتونپیان
بر اساس ماه تولدتان به شما می گوییم وضعیت مالی تان در 15 روز آینده چطور خواهد بود.

فروردین
به نظر می‌رسد روزهای اوج را پیش رو دارید. تا می‌توانید تمرکزتان را روی کار جدید بگذارید. مشکلات ریز و درشت بسیاری سر راه‌تان هست که نیاز به صبر دارد اما مراقب باشید که بی‌گدار به آب نزنید.

اردی بهشت 
نوسان شغلی که دارید کمی کلافه‌تان کرده و می‌خواهید شغل‌تان را تغییر دهید اما فراموش نکنید که این ماه، فرصت خوبی برای تغییر شغل نیست و بهتر است بی‌گدار به آب نزنید.

خرداد 
به خاطر بی‌نظمی در ساعت رفت‌وآمدتان به محل کار این ماه با کسری کار رو به رو خواهید بود و روزهای پایانی ماه را بی‌پول می‌شوید. بهتر است تا جایی که می‌توانید از ولخرجی دست بردارید و مقتصدانه پول خرج کنید.

تیر
به نظر می‌رسد پروژه‌های ریز و درشت زیادی به سمت شما در حرکت است و قرار است در ماه جاری پول زیادی به حساب‌تان سرریز شود. پولی که به همکارتان قرض داده بودید آخر آذر به دست‌تان می‌رسد.

مرداد 
یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی قرار است برای‌تان بیفتد. یک پاداش بزرگ پیش روی‌تان است که قاعدتا به بهترین کسی که پروژه کاری‌اش را پیش ببرد، اهدا می‌شود. شما آخر آذر شانس زیادی برای دریافت این پاداش دارید. 

شهریور
حسادت یکی از همکاران‌تان باعث می‌شود تا مرحله از دست دادن یک پروژه مالی پیش بروید اما در نهایت می‌توانید این پروژه را حفظ کنید. لجاجت و خصومت‌ها را کنار بگذارید. تا جایی که می‌توانید مستقل برای پیشرفت پروژه اقدام کنید. 

مهر
به‌تازگی پروژه مناسبی به شما پیشنهاد شده اما شما به خاطر لجاجت همیشگی با همکاران‌تان تمایل به کار کردن ندارید. در محیط کار با اعتماد به نفس بیشتری حاضر شوید و از همه توان‌تان برای مدیریت کار بهره بگیرید. 

 آبان 
یک سفر غیرکاری به شما پیشنهاد می‌شود که رفتنش به صلاح‌ نیست، در این سفر مخارج زیادی به شما تحمیل می‌شود که موجب می‌شود روزهای پایانی آبان در شرایط سخت و بحرانی بگذرانید.

آذر
در 10روز آینده کمی سر به هوا و بی‌برنامه هستید. نباید زیاد در این وضعیت بمانید. اگر اوراق بهادار یا سپرده بانکی دارید وضعیت آن را بررسی کنید. در طالع شما آمده که در این روزها مقداری پول از طریق حواله به حساب‌تان واریز می‌شود. 

دی 
در روزهای آینده یک پیشنهاد کاری مناسب دارید که می‌توانید با تجربه‌ای که دارید از پس آن به خوبی بر آیید. تحولات جدیدی در زندگی حرفه‌ای شما انتظارتان را می‌کشد. مراقب باشید همه پس‌انداز‌تان را صرف این کار نکنید. این هفته با خرید از زندگی لذت می‌برید.

بهمن 
پروژه مالی که مدت‌هاست مشغول اجرای آن هستید، هفته آینده به نقطه عطف خود می‌رسد. تردید و دودلی را کنار بگذارید و با نهایت قدرت پیش بروید. یکی از همکاران‌تان در این زمینه می‌تواند شما را همراهی کند. این همراهی به نفع شماست. 

اسفند

اختلاف حسابی که با صاحبخانه‌تان دارید، موجب می‌شود که به تخلیه خانه پیش از وقت مقرر فکر کنید. همسرتان ایده‌های جالبی برای تقویت شرایط مالی خانواده دارد اما مدت‌هاست به سادگی از کنار این ایده‌ها رد شدید. 

منبع: مجله ی سیب سبز  

فال های دیگر را از این صفحه بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ