طالع بینی خانوادگی شما در نیمه ی اول بهمن ماه

پانته آ توتونپیان
این طالع بینی به شما می گوید روابط خانوادگی تان چطور پیش خواهد رفت...

فروردین

شاید باورتان نشود اما هیجان‌انگیز‌ترین و مهم‌ترین بخش زندگی‌تان در دو ماه آینده رقم می‌خورد.‌ به‌زودی از طریق خانواده با همسر آینده‌تان آشنا می‌شوید. در دو هفته آینده منتظر یک هدیه غیرقابل تصور و هیجان‌انگیز باشید.

اردی بهشت 
مسافری از راه دور به ملاقات‌تان می‌آید و چند روزی مهمان شما خواهد بود. برای یک پروژه کاری باید سفر کنید و امکان همراهی خانواده را خواهید داشت و این باعث می‌شود روزهای خوبی را تجربه ‌کنید.

خرداد 
بیش از آنچه لازم باشد خودتان را غرق کار کرده‌اید. به‌زودی به یک مهمانی دعوت می‌شوید، آن را رد نکنید. یکی از دوستان بسیار قدیمی‌تان را ملاقات می‌کنید‌ که به سختی او را می‌شناسید، او جریان جدیدی در زندگی‌تان رقم می‌زند.

تیر
یک ماموریت کاری پیش رو دارید که خیلی برای قبول کردن آن راغب نیستید. اما این سفر می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر زندگی و روابط خانوادگی شما خواهد داشت.
مرداد 
اختلاف‌نظری که  از سال گذشته بین شما و شریک‌تان به‌وجود آمده روابط کل فامیل را دستخوش تغییر کرده است. به‌خاطر این موضوع بگومگوی مفصلی با برادرهای‌تان خواهید داشت. روزهای عصبی‌ای پیش‌رو دارید.

شهریور
دخترتان به‌زودی عروس می‌شود. این موضوع استرس زیادی برای‌تان ایجاد کرده، اما نباید نگران باشید. ممکن است مجبور شوید تا آخر این  ماه اسباب‌کشی کنید. شرایطی برای‌تان به‌وجود می‌آید که به پول‌پیش‌ خانه‌تان احتیاج پیدا می‌کنید.

مهر
یک مهمان خارجی دارید که ملاقات با او خاطرات بسیار خوشی را برای‌تان زنده می‌کند. بعد از مدت‌ها فرصتی پیش می‌آید تا برای پیاده‌روی به کوهپایه‌های اطراف شهر بروید.

 آبان 
یکی از نزدیکان‌تان برای ادامه تحصیل قصد سفر به کشور دیگری دارد و از شما می‌خواهد در نبودش برخی کارهای او را برایش انجام دهید. مادربزرگ‌تان این روزها کسالت جدی دارد که باید بیشتر از قبل به دیدارش بروید.

آذر
این روزها شروع ترم جدید دانشگاهی است و می‌خواهید دخترتان را راهی دانشگاه کنید و از این بابت کمی دلشوره دارید. مشاجره کوتاهی با برادرتان خواهید داشت که خلق و خوی‌تان را برای چند روز به هم می‌ریزد. 

دی 
این روزها تصمیم دارید برای همسرتان یک کار ویژه و منحصر به فرد انجام دهید، اما هرچه تلاش می‌کنید، نمی‌توانید حق مطلب را آن‌طور که باید ادا کنید. زیاد سخت نگیرید، به‌زودی فرصتی پیش می‌آید که می‌توانید او را سورپرایز کنید.

بهمن 
این روزها برای همسرتان بیشتر وقت بگذارید. اگر می‌توانید با او بیشتر برای خرید و پیاده‌روی‌های عصرگاهی همراهی کنید. این روزها تا می‌توانید اوقات‌تان را در کنار خانواده بگذرانید.

اسفند 

دید و بازدیدهای پی‌در‌پی با اعضای خانواده دارید و این موضوع کمی آنها را نسبت به این ملاقات‌ها شرطی کرده. برای کنترل رفت و آمدهای‌تان باید کمی سختگیری داشته باشید و بی‌گدار به آب نزنید. 


منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه هم ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ