این فال وضعیت روابط عاشقانه ی شما را می گوید!

پانته آ توتونپیان
با این فال بر اساس ماه تولدتان می توانید اتفاقاتی را که در 15 روز آینده برایتان رخ خواهد داد را بدانید.

فروردین

تصمیمات غلطی که پشت‌سر هم می‌گیرید روابط عاطفی شما و نامزدتان را تحت‌تاثیر قرار داده است. به نظر می‌رسد این روزها باید کمی حساب ‌شده‌تر درباره زندگی‌تان تصمیم بگیرید و کمتر برای دوستان‌تان وقت بگذارید.

اردی بهشت 

خودخواهی و بی‌ملاحظگی که در روزهای گذشته داشتید، موجب شده تعداد زیادی از اعضای خانواده‌ خود را آزرده‌ خاطر کنید. در روز‌های آینده به‌خاطر همین بی‌ملاحظگی‌ها در موقعیت سختی قرار می‌گیرید. 

خرداد 

با اضافه شدن فرزند جدید به خانواده شما مهر و عاطفه دوران اول آشنایی با همسرتان دوباره پررنگ شده و این روزها احساس امنیت بیشتری می‌کنید. تا می‌توانید این انسجام را تقویت کنید. بهتر است در مقایسه با قبل بیشتر مراقب فرزند اول‌تان باشید.

تیر

این روزها به‌خاطر دوری از اعضای خانواده کمی برای‌شان دلتنگی می‌کنید. بهتر است کمی روابط دوستانه‌تان را وسعت دهید. اگر‌چه فرد سختگیری هستید اما به‌نظر می‌رسد می‌توانید با کمی تغییر در استانداردهای ذهنی‌تان دامنه دوستی‌های‌تان را بیشتر کنید تا کمتر احساس تنهایی کنید. 

مرداد 

با‌توجه به آنکه در ماه گذشته شرایط سختی را گذراندید اما به‌زودی شرایط به نفع شما تغییر می‌کند. سوءتفاهمی که در روزهای گذشته موجب شد تا با اعضای خانواده تلخی کنید، کمرنگ می‌شود. اما باید و نباید این موضوع را فراموش کنید و به‌دنبال یک چاره اساسی برای حل مشکل باشید.

شهریور

لجبازی کردن به یکی از ویژگی‌های شما مبدل شده است. به نظر می‌رسد در مخمصه بدی گرفتار شدید و حتی در برابر حرف‌های درستی که از همسر و خانواده‌تان می‌شنوید مقاومت می‌کنید. اگر این رویه را دنبال کنید به‌زودی با چالش‌های سختی رو به رو می‌شوید.

مهر
در ماه‌های گذشته نوسانات عاطفی بسیار زیادی داشتید. گاهی در رابطه عاطفی‌تان با همسرتان ناامید شدید و به شدت احساس تنهایی کردید. اگر‌چه این موضوع باعث شد تا تلخی‌های زیادی را تحمل کنید اما استرس زیادی هم به همسرتان وارد کردید.

 آبان 

وقتش رسیده که خیلی شفاف درباره برنامه‌ریزی‌ها و اهداف‌تان برای زندگی با همسرتان صحبت کنید. این روزها بهترین زمان برای ایجاد یک تحول واقعی و مثبت در زندگی پیش رو دارید و بهترین فرصت برای ایجاد تغییر است. 

آذر

خیلی روی سختی‌ها و مشکلات زندگی تمرکز می‌کنید. باید کمی ساده‌تر از کنار مسائل بگذرید مخصوصا اگر پای کسی مثل نامزد یا همسرتان در میان است. اگر نمی‌توانید آرامش‌تان را حفظ کنید از متدهایی که مشاوران خانواده توصیه می‌کنند، استفاده کنید.

دی 

نامزدتان این روزها به‌خاطر استرس ناشی از محل کارش آن‌طور که باید و شاید برای شما وقت نمی‌گذارد. این موضوع نباید روی روابط شما تاثیر منفی بگذارد. باید بدانید که او این روزها بسیار حساس است و ممکن است از کاه کوه بسازد و فوری دعوا راه بیندازد.

بهمن 

ملاقاتی با یکی از همبازی‌های دوران کودکی خواهید داشت و این مسئله خاطرات بسیار قدیمی و هیجان‌انگیزی را برای‌تان زنده می‌کند. اگر متاهل هستید باید این هفته بیشتر برای خانواده‌تان وقت بگذارید. 

اسفند

این روزها از طریق یکی از دوستان‌تان برای ازدواج به فردی معرفی می‌شوید که به نظر می‌رسد دقیقا همان فردی است که در  رویاهای‌تان دنبالش می‌گشتید. بی‌گدار به آب نزنید تا می‌توانید درباره او تحقیق کنید و با خاطر آسوده او را برای ازدواج انتخاب کنید.

منبع:مجله ی سیب سبز

فال های دیگر را از این صفحه بخوانید

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ