تشدید مشکل جنسی گرم‌مزاجان با این مواد غذایی!

faateme1366
یک کارشناس طب سننتی گفت: در اغلب افراد گرم‌مزاج، مصرف مواد با طبع گرم، مشکل جنسی (انزال زودرس و ... ) را زیادتر می‌کند.

سید جواد علوی درباره مشکلات افراد گرم مزاج اظهار داشت: با وجود باور عمومی که می‌گوید فقط مواد با خاصیت گرم، قوای جنسی را تقویت می‌کند، در اغلب افراد گرم‌مزاج، مصرف مواد با طبع گرم، مشکل جنسی (انزال زودرس و … ) را زیادتر می‌کند اما مصرف برخی مواد غذایی طبع سرد چون طبع گرم‌مزاجان را تعدیل می‌کند منجر به بهبود مشکلات جنسی آنها می‌شود.

وی افزود: افراد گرم‌مزاجی که مشکلات جنسی از جمله مشکل زودانزالی دارند، از دیدگاه طب سنتی  باید مصرف گرمی‌جات و مواد محرک مثل غذاهای سرخ کردنی, فلفل، ادویه‌‌ها را کاهش دهند و بیشتر از مواد غذایی با طبع خنک مثل کدو یا ماهی استفاده کنند.

این کارشناس طب سنتی افزود: مصرف فلفل برای گرم‌مزاجان و کسانی که کم‌خونی دارند همچنین افرادی که در مجاری ادرار ناراحتی دارند، مضر است و باید از آن اجتناب کنند.

علوی عنوان کرد: خوابیدن در طی روز از دیدگاه طب سنتی کلا نهی شده است مگر برای افراد گرم مزاج به صورت چرتی کوتاه‌مدت و با فاصله حداقل یک ساعت و نیم بعد از ناهار می‌تواند مفید باشد.

کدو ماده غذایی مفید برای گرم مزاجان

وی خاطرنشان کرد:کدو از جمله مواد غذایی است که برای افراد گرم‌مزاج بسیار مفید است؛ از دیدگاه طب سنتی کدو، خون خوبی برای گزم‌مزاجان تولید می‌کند و گرم مزاجان از آن بسیار نفع می‌برند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ