فال وضعیت خانوادگی شما در 15 روز آینده

پانته آ توتونپیان
در این فال به شما می گوییم که در 15 روز آینده (نیمه ی اول اردیبهشت 96) وضعیت خانوادگی شما چگونه خواهد بود.

فروردین
یکی از اعضای خانواده‌تان قرار است تصمیمی بزرگ برای زندگی‌اش بگیرد و مهاجرت کند. او تردیدهایی دارد که با شما در میان می‌گذارد. اگر راهکار مطمئنی ندارید به او مشاوره ندهید. 

اردی بهشت 
اختلاف سلیقه و نظر شما با خواهرتان بسیار پیش‌پا افتاده است اما شما مدام به آن دامن می‌زنید. باید کمی صبورتر باشید و دست از لجبازی بردارید و سعی کنید عواطف خواهرانه‌تان را تقویت کنید.

خرداد 
پدرتان مدت‌هاست که به‌خاطر یک کدورت با برادرش رابطه ندارد. این روزها بهترین فرصت است تا آنها را با هم آشتی دهید. یک زن در این مسیر به شما کمک می‌کند. کسی مثل عمه بزرگ یا مادربزرگ‌تان می‌تواند آنها را دوباره با هم رو‌به‌رو کند. 

تیر
یک عضو جدید مثل عروس یا داماد به خانواده‌تان اضافه می‌شود. به‌زودی به همراه همه اعضای خانواده به یک جشن بزرگ دعوت می‌شوید و با همه فامیل ملاقات می‌کنید. 

مرداد 
یکی از اعضای خانواده‌تان به یک سفر کاری می‌رود همین موضوع باعث می‌شود به‌زودی همه اعضای خانواده دور هم جمع شوید. آخر این هفته هدیه‌ای غیرمنتظره دریافت می‌کنید که برای‌تان بسیار ارزشمند است. 

شهریور
یک سفر دسته‌جمعی پیش رو دارید که اتفاق‌های هیجان‌انگیز زیادی را تجربه خواهید کرد. در این سفر اخبار تازه‌ای می‌شنوید که تاثیر زیادی در آینده کاری‌تان خواهد داشت. 

مهر
اگر سیاست بیشتری در زندگی داشته باشید هفته خوبی را پیش رو دارید. از طرف یکی از اعضای خانواده دعوت به شراکت می‌شوید. طرح‌ها و ایده‌های خوبی برای کسب و کار دارید اما مراقب باشید که هر کسی فرد مناسبی برای شراکت نیست و باید به خوبی در این باره تحقیق کنید.

 آبان 
بیماری مادربزرگ‌تان روحیه خانواده را آشفته کرده است. اگر تصمیم دارید زندگی تازه‌ای شروع کنید کمی دست بجنبانید. بدون آنکه دست به اقدامی نسنجیده بزنید از دیگر اعضای خانواده کمک بگیرید. دلشوره را از خودتان دور کنید.

آذر
وضعیت کسالت‌باری که برای‌تان به وجود آمده زندگی خانوادگی‌تان را تلخ کرده است. مراقب کلماتی که بر زبان می‌آورید، باشید. این روزها در حساس‌ترین لحظات زندگی‌تان قرار دارید و  اگر حساب شده رفتار نکنید یکی از شانس‌های بزرگ زندگی‌تان را برای همیشه از خود در می‌کنید.

دی 
آشنایی با یک گروه جدید زندگی شما را با تغییر و تحول زیادی رو به رو می‌کند. بهترین شرایط آن است که این روابط را در خانواده‌تان دنبال کنید. این هفته برای مادر و دخترتان وقت بیشتری اختصاص دهید.

بهمن 
اگر برنامه سفر دارید سعی کنید در این سفر از دیگر اعضای خانواده‌تان نیز دعوت کنید شما را در این سفر همراهی کنند. طالع شما نشان می‌دهد بگومگوهای عاطفی با همسرتان رابطه شما را به سردی می‌کشاند اما حضور اعضای خانواده اجازه نمی‌دهد این بگومگوها بالا بگیرد.

اسفند

با انرژی زیادی هفته پیش رو را شروع می‌کنید. این روزها بهترین فرصت برای رسیدگی به امور خانواده است. عشق عمیقی را به همسرتان احساس می‌کنید. چتر حمایتی شما این روزها کاملا آماده است تا خانواده را در پناه خود بگیرد. بلندپروازی را فراموش کنید.

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ