این پسر ۵ ساله نرم‌کننده و دیوار‌ می‌خورد+عکس

mojtaba
پسربچه‌ای پنج ساله به علت یک اختلال خوراکی، همه چیز می‌خورد، از سنگ، شن، خاک گرفته تا دستمال توالت، اسفنج، رنگ دیوار و شامپوی نرم‌کننده.

پسربچه‌ای پنج ساله به علت یک اختلال خوراکی، همه چیز می‌خورد، از سنگ، شن، خاک گرفته تا دستمال توالت، اسفنج، رنگ دیوار و شامپوی نرم‌کننده.
اوئین کولینز دارای اختلال میل شدید و غیرقابل درمانی به نام Pica– خوردن چیزهای غیرغذایی- است.
این بیماری حدود سه سال قبل شناخته شد، زمانی که با خانواده‌اش به پیک‌نیک رفته بود و شروع کرد به جویدن شن.
وضعیت او طوری است که مادرش باید همیشه مراقب او باشد و پیوسته او را زیر نظر بگیرد تا مبادا  چیزی بخورد که منجر به بیماری او شود.
خانم کولینز مادر این بچه می‌گوید: «اگر فقط یک لحظه وسائل نظافت را بیرون بگذارم یا از آن چشم بردارم، او یا آنها را می‌خورد یا می‌نوشد و همیشه رنگ روی دیوار را می‌کند و می‌خورد. بنابراین مجبورم تمام وسایل خطرناک را بالای کابینت آشپزخانه بگذارم تا دستش به آن‌ها نرسد.»


اگر شخص چیزی بخورد که سمی بوده یا قابل هضم نباشد می‌تواند مسبب اختلالات بسیار جدی باشد. فرد مبتلا به این اختلال با این کار به دندان‌هایشان نیز آسیب رسانده و یا بخشی از بدن‌اش دچار گرفتگی می‌شود.
مادرش در ادامه افزود: «متأسفانه نمی‌توانیم او را تنها به بیرون یا خانه‌ی دوستان بفرستیم چون ممکن است وسایل آنها را بخورد، اما باید بگویم که اوضاع در حال بهتر شدن است.»
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
این زن هفت سال غذا نخورده است+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ