پیش بینی وضعیت عاطفی شما تا پایان تیرماه

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین

گره عاطفی این روزها کمی آزارتان می‌دهد. موضوع این است که نوع رفتار شما باعث می‌شود که در مخمصه بیفتید. باید دست از انفعال بردارید. کمی حساب‌شده‌تر پیش بروید. تصور نکنید که مقصودمان از اقتدار زورگویی است.

اردیبهشت

دو هفته پیش رو بهترین فرصت است که کاستی‌های رابطه عاطفی‌تان را ترمیم کنید. باید بیشتر از همیشه از رابطه زناشویی‌تان مراقبت کنید. با همسرتان بیشتر گفت‌وگو کنید و اجازه ندهید مشکلات کاری مانع از داشتن یک رابطه گرم و صمیمی میان شما و همسرتان شود.

خرداد

اگر مجرد هستید و می‌خواهید به‌زودی رابطه عاطفی‌تان را به‌سرانجام برسانید، بهتر است دست به‌کار شوید. با خانواده مشورت کنید. حتما برای پیشرفت ماجرا روی کمک آنها حساب کنید.

تیر

جدایی یکی از دوستان صمیمی‌تان از همسرش فکر و ذهن شما را به خود مشغول کرده. در این زمینه کاری از شما برنمی‌آید پس لازم نیست خودتان را به آب و آتش بزنید. این موضوع روحیه همسرتان را هم به‌هم ریخته. 

مرداد

اگر‌چه این روزها از حمایت اعضای خانواده به‌خوبی بهره‌مند هستید و خلأهای عاطفی‌تان را پر می‌کنید اما بهتر است کمی بیشتر به فکر خودتان باشید. کمی بیشتر با خانواده‌تان درددل کنید و اجازه دهید آنها برای حل موضوعاتی که این روزها ذهن شما را به خود مشغول کرده با شما همفکری کنند.

شهریور

اگر متاهل هستید این روزها باید مراقبت بیشتری از همسرتان داشته باشید. به‌نظر می‌رسد این روزها افسردگی و کلافگی همسرتان را احاطه کرده و شما باید بیشتر از همیشه او را برای فرار از این بحران همراهی کنید.

مهر

روزهای خوبی به لحاظ عاطفی پیش روی‌تان است. به‌نظر می‌رسد که فرد مورد‌علاقه‌تان به‌زودی جواب بله را می‌دهد و شکل دیگری از زندگی برای‌تان رقم می‌خورد. اگر متاهل هستید این روزها عشق بیشتری را نثار همسرتان کنید. 

آبان

برای شما که مجرد هستید این روزها فرصت خوبی برای فکر کردن به آینده است. شرایط مساعد است، می‌توانید از فرصت استفاده کنید و آستین‌ها را بالا بزنید. برای این روزها با طغیان احساسات روبه‌رو می‌شوید که باید مدیریتش کنید. 

آذر

لجبازی را کنار بگذارید. برای اداره زندگی فقط شما نیستید که نگرانید. اخیرا تصمیم‌گیری‌های یک‌سویه شما، اعضای خانواده مخصوصا همسرتان را آزرده‌خاطر کرده. برای زندگی باید روی مشورت افرادی که با آنها یک‌جا زندگی می‌کنید، حساب کنید. 

دی

چند روز گذشته به‌واسطه دورهمی‌هایی که داشتید همه عزیزان‌تان را ملاقات کردید و پمپ انرژی‌تان را پر کردید. به‌نظر می‌رسد باید این روزها برای‌ خودتان بیشتر وقت بگذارید. سفر بروید و برنامه‌های موردعلاقه‌تان را دنبال کنید. 

بهمن 

اختلاف‌نظری که با خواهرتان پیدا کرده‌‌اید رابطه شما را به‌شدت سرد کرده و همین موضوع باعث شده روی روابط شما و همسرتان هم تاثیر بگذارد. شما آدم همیشگی نیستید، باید زودتر دست به کار شوید و کدورت‌ها را برطرف کنید.

اسفند

بیش از اندازه روی کارها و برنامه‌‌ریزی‌های‌تان پافشاری می‌کنید. آزادی عمل را از عزیزان‌تان گرفتید و این موضوع باعث می‌شود که به‌زودی آنها را دلخور و دل‌آزرده کنید. کمی تعادل در زندگی لازم است تا همه چیز به‌خوبی پیش برود.

منبع: مجله سیب سبز

درباره ی فال چه می دانید؟


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ