میخواهید پسردار شوید؟ این مطلب را از دست ندهید!!

sahar.d
تعیین جنسیت فرزند برای برخی از افراد بسیار اهمیت دارد از این رو به دنبال راهکارهای تضمینی برای این موضوع هستند. در این مطلب شما را با رهکارهای تضمینی تعیین جنسیت آشنا می کنیم.

در گذشته بزرگترها راهکارهایی را برای تعیین جنسیت فرزند داشتند که گاهی نتیجه مثبت داشت اما مبنای علمی برای صحبت هایشان وجود نداشت. امروزه اما با پیشرفت علم هر پدیده ای امکان پذیر است و میتوان با درصد اطمینان بالایی به آن ها تکیه کرد. برخی از افراد علاقه شدیدی به پسردار شدن دارند و به دنبال راهکاری مطمین برای این امر هستند. امروزه تحت نظر پزشک و با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد.  اما این نکته نباید فراموش شود که هیچ راهکاری نتیجه صد درصد ندارد.

سلول جنسی زن 2 کروموزوم  X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX  هستند. اگر اسپرم حاوی X  به تخمک که آن هم حاوی کروموزوم  X است وارد شود، جنین دختر خواهد بود  و اگر اسپرم حاوی Y به تخمک وارد شود، جنین پسر خواهد بود.

نکات زیر را برای پسر دارد شدن رعایت کنید:

زمان آزاد شدن تخمک ها را بشناسید و در آن زمان رابطه برقرار کنید. 

با مشورت پزشک و مطالعه با توجه به سیستم بدنی خودتان زمان آراد شدن تخمک را شناسایی کنید. زمانی که تخمدان های خانم ها حاوی مقدار بالایی تخمک است قدرت بیشتری برای جذب اسپرم پسر دارد و بارداری این زمان نتیجه ای پسرانه خواهد داشت.

اندازه گیری PH بدن

بدن هر انسانی PHخاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

حداکثر فاصله بین آمیزش، چهار روز

بهتر است رابطه جنسی  را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشید.

چگونگی قرار گرفتن بدن

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی  نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و  منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.

بهار یک فصل مناسب

فصل هم در تعیین جنسیت  نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

استفاده از روغن های گرم

مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی ،زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

رژیم تغذیه ای برای پسردار شدن

به عقیده ی پزشکان مصرف کلسیم برای کسانی که فرزند پسر می خواند بایستی کاهش و مصرف مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیمافزایش یابد. مادرانی که نوزاد پسر به دنیا آوردند، در هنگام بارداری و پیش از آن از مواد غذایی حاوی پتاسیم، ویتامین های C ،E و B12 استفاده کرده اند.

برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.

نمک را فراموش نکنید

برعکس رژیم غذایی برای دختردار شدن، باید برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی که حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و کروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد  و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود. به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما، انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر را زیاد کند.

قهوه را فراموش نکنید

اگر مردی قبل از برقراری رابطه جنسی قهوه بنوشد، قهوه موجب فعال‌تر شدن اسپرم Y  شده و احتمال افزایش جنسیت پسر را بیشتر می‌کند.

گندم بخورید

در طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام و خوراکی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می‌دهد.

میوه هایی برای پسردار شدن

میوه هایی که حاوی سدیم و پتاسیم به میزان کافی هستند مثل:

مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه،
میوه هایی با طبع گرم مثل انبه ، انگور و انجیر جزو خوراکی هایی هستند که برای پسرشدن بچه بسیار توصیه می شوند.
از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش برای پسردار شدن استفاده کنید.

برای پسردار شدن وعده ی صبحانه را حتما میل کنید

بر اساس مطالعه ای که به صورت مشترک توسط دانشگاه آکسفورد و اکستر در انگلستان انجام شد، مشخص گردید در مادران بارداری که رژیم غذایی پر کالری دارند و به صورت مداوم وعده صبحانه را مصرف می کنند، احتمال پسردار شدن بیشتر است.

اگر طبع تان سرد است و قصد دارید پسردار شوید باید با مصرف این خوراکی ها توصیه می شوند:

انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و ، قلیه کدو و شلغم و شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی.

به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد. غذاهای شیرین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.

در رابطه با راه و روش پسردار شدن سایت livestrong.com توصیه به مصرف خیارشور قبل از بارداری می کند.

برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان تعیین جنسیت نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

برای پسردار شدن این خوراکی ها و مواد غذایی را نخورید:

غذاهایی که به دلیل داشتن طبع سردی و یا مواد معدنی و ویتامین های مضر برای بارداری پسر در دوران قبل از بارداری توصیه نمی شوند شامل:

پیاز – کرفس – مائ الشعیر – لبنیات -گوشت سفید – غذاهای دریایی

یک عقیده قدیمی: ته غذا سهم شماست

قدیمی‌ها  هر وقت خانمی را می‌دیدند که ته غذاها را می‌خورد و علاقه عجیبی به تمیز کردن بشقاب خودش و حتی دیگران دارد، بدون درنگ می‌گفتند که او در آینده پسردار خواهد شد.

توصیه های طب سنتی برای پسردار شدن 

 از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب تولد فرزند پسر می شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می دهد. فرزندان را زیاد می کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

داروهای گیاهی برای پسردار شدن

 پودر پسر :متشکل از 32 نوع گیاه از جمله ناخنک،بنفشه،و 30 نوع گیاه دارویی
 پنج عرق گرم :شامل عرق میخک،دارچین،زنجبیل،ودو نوع عرق دیگر
معجون 110:مقوی قوه باء و تقویت کننده اسپرم (همچنین مفید در زودانزالی و تقویت قوای جنسی مرد)
دان فلفل :بعد از هر وعده غذایی 2-3 عدد باید میل شود (هم اقا،هم خانم)

 دم نوش و عرقیات گیاهی و طبیعی برای پسردار شدن

دم نوش قاصدک از ججمله دم نوش هایی است که به قلیایی شدن بدن کمک کرده و احتمال پسر زایی را بیشتر می کند. همچنین توصیه می شود مادرانی که می خواهند جنینشان پسر باشد از چای رزماری غافل نشوند که هم ضد التهاب است و هم سرشار از انواع ویتامین.

روش نزدیکی برای پسر دار شدن!

نقش اندازه فولیکول در پسردار شدن

برای پسردار شدن این گیاه را بخورید!

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ