چگونه برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم؟

faateme1366
برای اینکه همسرتان را به خود جذب کنید راههای مختلفی وجود دارد. ما بهترین راه های ایجاد جذابیت جنسی برای همسر را به شما آموزش می دهیم.

او را تحسین کنید تا جذاب باشید

به گزارش سایت الودکتر، در رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌ جنسی شان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسی تان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.

گاهی برای جذاب بودن، داوطلب شوید

نباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید. مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

به لباس هایتان توجه داشته باشید

برای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.

لبخند بزنید

مهم نیست که کجا هستند، مهم این است که جذاب و تعاملی باشید . هیچ کس فکر نمیکند که یک ربات جذابه! دست و بازوی همسر یا نامزدتان را لمس کند. این نشان می دهد که درگیر مکالمه با او هستید و با این کار  توجه او هم بر روی شما متمرکز می شود.یک لبخند بزرگ و نشان دادن مروارید های سفید دهانتان یکی از چیزهایی است که اغلب افراد را به شما جذاب میکند.چون نشان دهنده ی اعتماد به نفس. بالای شماست!حتی اگر دندان های زیبایی ندارید سعی کنید در آینه تمرین کنید که بهترین لبخندی که به چهره تان می نشیند.کدام است؟

از موهایتان غافل نشوید

دست کردن در مو توجه ها را به صورتتان جذب میکند. همسرتان وقتی به صورتتان نگاه میکند بیشتر متوجه حرف هایتان میشود!

بعد از ازدواج همه چیز تمام نمی شود

جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

خوشبو باشید تا جذاب بمانید

عطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.

سرگرم کننده باشید

وقتی نامزدتان حرف میزند تماس چشمی با او داشته باشید. نشان دهید که به نظراتش اهمیت می دهید. به جوک هایش بخندید و حرف هایش را گوش دهید. مطمئن باشید اثرات مثبتش به خودتان بر میگردد. اجازه ندهید حوصله تان در مکالمه سر برود. سعی کنید مکالمه را شیرین و هیجان انگیز برای خود کنید.این طوری می توانید اعتماد به نفس خود را هم به تصویر بکشد.

رمانتیک شوید

خیلی از ما بر این باوریم که هدف از خلق و خوی خوب این است که آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم. البته این واقعا خوب است اما آیا تا به حال یک حس و حال خوب برای خودتان ایجاد کرده اید؟ هرچیزی که حس عاشقانه و آرام بخش به شما می دهد انجام دهید. شمع روشن کنید، یک موسیقی آرام گوش کنید، یک حمام آب گرم بگیرید یا یک بستنی بخورید. اجازه دهید این حس عاشقانه را خودتان در خود ایجاد کنید. این کار شما را در نگاه همسرتان هم جذاب خواهد کرد.

رایحه های طبیعی اغواگر برای همسران سردمزاج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ