عجیب ترین معجون لاغری را حتما بشناسید

faateme1366
برای لاغری راه های بسیار زیادی وجود دارد. ولی استفاده از خوراکی های طبیعی قطعا یکی از راحت ترین و کم دردسرترین راه های ممکن است. در این مطلب برای شما از معجون لاغری شیر و دارچین صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

خواص شیر و دارچین چیست؟

مهمترین خاصیت دارچین افزایش انرژی و تعدیل قند خون است و به همین علت از مفید ترین ادویه ها محسوب میشود. از دیگر خواص آن کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه افزایش سوخت و ساز کالری و لاغری است .شیر به علت میزان بالای کلیسیم باعث سوخت چربی ها و استحکام استخوان ها است . شیر که بهترین نوع پروتئین حیوانی است با تقویت ماهیچه ها باعث از بین رفتن چربی ها میشود . از طرف دیگر لاکتوز موجود در شیر قند مورد نیاز بدن را تامین میکند.

حال با ترکیب آنها معجون شیر و دارچین به لاغری سریع و سالم شما کمک خواهد کرد . در صورت استفاده مداوم از این نوشیدنی انتظار می رود بطور میانگین 3-4 کیلو در ماه میتوانید کم کنید .

میزان مجاز استفاده از این نوشیدنی دو لیوان در طی روز است. محدودیتی برای استفاده از شیر سرد یا گرم وجود ندارد.

 

روش تهیه نوشیدنی معجزه گر شیر و دارچین

دارچین را به شیر اضافه کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم. پس از جوشیدن شعله را کم کرده تا حدود سه دقیقه با دارچین بجوشد. (در صورت تمایل عسل را در لیوان ریخته و شیر و دارچین را روی آن می‌ریزیم و سرو می‌کنیم.

 

چرا به خوردن عسل همراه دارچین نیز توصیه شده است؟

بدیهی است که اکثر افراد چاق از عارضه مقاومت به انسولین نیز رنج می‌برند. این عارضه مانع سوخت‌وساز درست گلوکز می‌شود. مطالعات نشان داده‌اند، افرادی که به مدت 30 روز از مخلوط عسل و دارچین استفاده کرده‌اند موفق شده‌اند سطح مقاومت به انسولین بدن خود را کاهش دهند.

80درصد از مواد تشکیل‌دهنده عسل را گلوکز و فروکتوز تشکیل می‌دهد. گلوکز و فروکتوز عسل مانند دیگر شیرین‌کننده‌ها باعث افزایش قندخون نمی‌شوند. به این ترتیب حساسیت به انسولین کنترل می‌شود. هرچه حساسیت سلول‌ها به انسولین بیشتر باشد کمتر امکان دارد که عارضه مقاومت به انسولین بروز کند. در این صورت بدن از کارایی بیشتری برای سوزاندن چربی برخوردار می‌شود. به‌نظر می‌رسد عسل حتی می‌تواند بعضی از علائم مقاومت به انسولین را معکوس کند.

 

عسل و دارچین چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

ترکیب عسل و دارچین به خلاص شدن از شر باکتری ها، قارچ ها و انگل ها در دستگاه گوارش کمک می کند، که به گوارش بهتر منتج می شود. در نتیجه، این ترکیب در کاهش وزن موثر است.

نوشیدن منظم این ترکیب به پیشگیری از تجمع چربی در بدن کمک خواهد کرد.

ترکیب عسل و دارچین می تواند کلسترول مزمن را درمان کند، که این شرایط به کسب نتایج بهتر از برنامه های کاهش وزن شما کمک می کند.

این ترکیب سوخت و ساز را بهبود می بخشد و از سوزاندن سریع‌تر کالری ها توسط بدن اطمینان حاصل می کند.

ترکیب عسل و دارچین مواد مغذی مختلفی مانند پروتئین ها، آب، قند، فیبر، و بسیاری مواد مغذی دیگر که به کاهش وزن کمک می کنند را در اختیار بدن شما قرار می دهد.

این ترکیب وضعیت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و از شکل گیری گاز پیشگیری می کند، و هنگام ورزش شما را تشویق می کند تا فعال‌تر باشید.

 

از فواید دارچین در کاهش وزن آگاهید؟

1. کاهش و ثابت نگه داشتن قندخون (انسولین)

2. کاهش اشتها و احساس سیری

3. چربی سوزی (خصوصاً چربی های شکم)

4. از بین بردن چربی های موضعی زیر پوست (سلولیت)

 

از خواص شیر دارچین آگاه هستید؟

اگر مشکل بی خوابی دارید، خوردن یک لیوان شیردارچین گرم هرشب می‌تواند خوابی آرام رو برای شما تضمین کند.

توانایی نوشیدنی شیردارچین در سم زدایی بدن شناخته شده است و شما با نوشیدن این نوشیدنی به طور منظم می‌تونین مطمئن بشین که تمام سموم از بدنتون دفع می‌شن. و این یه راه طبیعی و مطمئن برای سالم نگه داشتن بدن از بیماریهاست.

 

فواید عجیب رژیم انگور برای لاغری و پاکسازی!

خواص معجزه آسای عسل و دارچین!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ