جدیدترین درمان قطعی گودی چشم!

faateme1366
اگر گودی چشم شما را آزار می دهد و در پی درمان گودی چشم هستید این مطلب را بخوانید. جدیدترین درمان قطعی گودی چشم را به شما معرفی می کنیم.

 

گودی چشم یعنی چه؟

به گزارش سایت الودکتر، گودی دور چشم مشکل رایجی است که اغلب از آن به عنوان چشم های خسته یاد می شود. اگرچه ممکن است گودی زیر چشم در نتیجه پیری پوست باشد و می تواند زنان و مردان در تمام سنین را به دلایل مختلف را تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس نظر متخصصان گودی زیر چشم ممکن است دلایل مختلفی از جمله پیری صورت، سبک زندگی و دلایل دیگر باشد که در این مطلب به بررسی دلایل و روش های درمان آن می پردازیم.

 

برای درمان گودی چشم از کرم ها استفاده کنید

سفید کردن پوست با استفاده از کرم های روشن کننده پوست ممکن است توسط متخصص امراض پوستی برای کاهش گودی زیر چشم که بر اثر هیپرپیگمانتاسیون ایجاد شده بر اثر نور خورشید و ملاسما ایجاد شده است تجویز می شود. کرم هایی مثل تری لوما که حاوی هیدروکینون هستند به این دلیل که حاوی اسید کوجیک، ویتامین c,K و چای سبز و شیرین بیان می باشد توصیه می شود.

 

یک روش حرفه ای برای درمان گودی چشم

ترمیم پوست یا لایه برداری شیمیایی برای کاهش گودی زیر چشم که با تولید کولاژن افزایش می یابد مورد استفاده قرار می گیرد. مشکلات رنگدانه های عروقی را کاهش داده و کیفیت کلی پوست را بهبود می بخشد. لیزر درمانی و لایه برداری شیمیایی وقتی به عنوان روش ترکیبی برای درمان گودی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرند تاثیر بالقوه ای خواهند داشت.

 

یک تزریق که گودی چشم را درمان می کند

پرکننده های صورت که قابل تزریق می باشند مثل اسید هیالورونیک برای ترمیم گودی زیر چشم که در اثر نازک شدن پوست زیر چشم یا از دست رفتن بافت و چربی زیر چشم یا بالای گونه ایجاد می شوند اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از اسید هیالورونیک های پر کننده که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد ریستالین میباشد که برای حفظ حجم ناحیه بالای گونه تا ناودان اشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید توسط بدن در عرض چند ماه تا یک سال جذب بدن می شوند در نتیجه نتایج آن موقتی می باشند. تنها پرکننده دائمی صورت که برای زیر چشم پیشنهاد می گردد چربی خود بیمار می باشد.

 

روش های بیشتر برای درمان گودی چشم

• لایه برداری شیمیایی: لایه بردارهای شیمیایی به پوست طراوت می دهند، آن را روشن تر می کنند و ملانین را کاهش می دهند.

• مزوتراپی: در این روش درمانی انباشت چربی زیر چشم ها کاهش پیدا می کند وتیرگی رفع و رنگ پوست روشن می شود. این روش درمان گودی دور چشم بین چهار تا شش جلسه طول می کشد.

• هیالورونیک اسید: استفاده از اسید هیالورنیک در نواحی گود افتاده گونه و زیر چشم باعث کاهش ورم و از بین بردن نقاط تیره می شود. این روش برای درمان گودی زیر چشم بسیار موثر است.

• ویتامین کا: این ویتامین پوست شفاف تر و سالم تری را برای شما ارائه می کند، التهاب و پف زیر چشم را کاهش می دهد و باعث گردش خون بهتر می شود و همه این موارد به کنترل گودی دور چشم کمک می کنند. ویتامین کا به صورت قرص یا مکمل، در کرم چشم یا در غذاهایی مثل سبزیجات برگ دار، بامیه، مارچوبه ، اسفناج، آلو و آوکادو قابل مصرف می باشند. ویتامین کا به لخته شدن خون کمک می کند تا عروق پاره شده دور چشم باعث تجمع خون نشوند و به این ترتیب به برطرف کردن گودی زیر چشم کمک می کند.

• روش کولاسر: این روش اختصاصی غیرتهاجمی است و هم برای پوست های تیره و هم پوست های روشن عمل می کند. در رفع گودی زیر چشم با لیزر نواحی تیره تغییر شکل یافته را مورد هدف قرار می دهد و رنگدانه ها را تقسیم می کند و بدن آنها را از بین می برد. در این روش همچنین رشد کلاژن تحریک می شود که به بهبودی سریع تر بدن کمک می کند. این روش در حدود 20 دقیقه طول می کشد و نتایج آن با تزریق مواد پرکننده پوستی در ناحیه به منظور ایجاد پوست صاف و بدون لک بهبود پیدا می کنند.

رفع چین و چروک دور چشم در یک هفته!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ