لاغری سریع با رژیم کالری صفر

faateme1366
اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن بوده اید و به طور جدی به دنبال رژیم هستید لابد اسم رژیم کالری صفر را شنیده اید. این مطلب همه چیز را راجع به این نوع رژیم به شما می گوید.

 

تحقیقات درباره رژیم کالری صفر چه می گویند؟

به گزارش سایت الودکتر، اگر دنبال کننده رژیم غذایی بوده اید، قطعا کالری صفر را زیاد شنیده اید. ممکن است فکر کنید مگر می شود غذایی کالری نداشته باشد؟ این فقط یک اصطلاح توصیفی برای موادی است که بسیار کالری پایینی دارند و همزمان بدن انسان همان انرژی و کالری رو موقع خوردن آن ها مصرف می کند. در نتیجه بدن برای جبران انرژی لازمه خود از انرژی های گذشته استفاده می کند. البته محققین نظرهای گوناگونی در این زمینه دارند و همانطور که بالا گفتیم معتقدند رژیم انحصاری از این مواد قطعا به بدن ضرر می زند پس باید تعادل را در رژیم رعایت کرد. مشخص شده است بعضی از مواد حتی انرژی منفی هم دارند. برای مثال کرفس حتی انرژی جذب و هضمش بیشتر از انرژِی که می دهد، است. در نتیجه به اینجور مواد نیز کالری منفی می گویند. البته هنوز این تحقیقات کامل نشده است و معلوم نیست واقعا مواد غذایی کالری منفی به طور اطمینان وجود دارند یا نه. هر چند که شواهد مثبتی در تایید آن فراوان بدست آمده است. فراموش نکنید که به همراه مواد کالری منفی، پروتئین خوب نیز مصرف کنید.

 

این غذاها کالری صفر دارند

میوه

سبزیجات

نان

برنج

پاستا

بلغور جو دوسر

غلات

شیر بدون چربی

ماست کم چرب

پنیر کم چرب، گوشت بدون چربی

مرغ

ماهی

تخم مرغ

لوبیا

آجیل

دانه

ترشیجات

سرکه بالزامیک

آبگوشت

سس سالاد بدون کالری

سالسا

سویا سس

اسپلندا

قهوه

 

مزایا و مضرات رژیم کالری صفر

این رژیم، شما را به مصرف میوه های تازه، سبزیجات و دانه های تازه ترغیب می کند.

با این رژیم های غذایی می توانید مقدار نامحدودی از غذاهایی با “کالری صفر” را مصرف کنید که گرسنگی را در طول برنامه رژیم، از بین می برد.

خوردن وعده های مکرر کوچک، اشتها را کاهش می دهد و این امر باعث می شود که فرد  از پرخوری در طول روز  اجتناب کند.

این برنامه شامل یک برنامه غذایی هفت روزه است.

این رژیم غذایی، به لاغر شدن بیشتر اهمیت می دهد تا تمرکز بر کاهش وزن و سلامت بدن.

مواد غذایی این رژیم، محدود است و به افرادی که این رژیم را دنبال می کنند، اجازه نمی دهد که غذاهای مورد علاقه خود را در بطور متعادل مصرف کنند.

تشویق به استفاده از شیرین کننده های مصنوعی.

این برنامه غذایی فاقد چربی های ضروری است.

این رژیم غذایی برای مردان، جاذبه ای ندارد.

هر روز به ۹۰ دقیقه تمرین و ورزش نیاز دارید.

ترغیب و تشویق به انتظارات نامعقول کاهش وزن.

رژیم غذایی لاغری  با غذاهایی حاوی کالری صفر، یک برنامه غذایی کم کالری و کم چربی است که امکان استفاده نامحدود از غذاهایی با “کالری صفر” را فراهم می کند. به دلیل کاهش مصرف کالری و افزایش فعالیت بدنی، احتمالا افرادی که این رژیم را دنبال می کنند، با کاهش وزن روبرو خواهند شد اما این برنامه رژیم غذایی، چیز جدیدی در مقایسه با بسیاری از برنامه های کاهش وزن مشابه، ارائه نمی دهد.

 

نکات مهم برای لاغری  با رژیم کالری صفر

۱- دو قاشق خاکشیر بریزید تو یه لیوان آبجوش وقتی ولرم شد صبح ناشتا بخورید هم کبد رو پاکسازی میکنه هم روده ها را خالی میکنه و یبوست رو ریشه کن میکنه.

۲- دو قاشق تخم شربتی رو بریزید توی یه لیوان آب جوش وقتی لعاب داد با یه قاشق مرباخوری مربای گل سرخ شیرین کنید و بخورید هم کلسیم و امگا سه بسیار بالایی داره هم سیر نگهتون میداره و گرسنه نمیشید.

۳- وقتی میخواید آب بخورید حتما آب جوشیده ولرم که توش دو قاشق آبلیموی طبیعی یا لیمو ریختید بخورید هم ورم بدن رو میخوابونه هم لاغر کننده است.

۴- سرکه سیب خانگی و طبیعی کلسیم بالایی داره و لاغر کننده است .توی سالاد حتما بریزید یا وقتی میخواید آب بخورید توی آب جوش بریزید ولرم شد بخورید.

۵- روغن زیتون طبیعی مصرف کنید اگه خالی دوست ندارید با آبلیمو یا سرکه سیب مخلوط کنید به جای سس مصرف کنید.

۶- حتما روزانه چندتا سیب که خیلی خیلی خوب شسته شده ( با نمک هم بشورید تا ضدعفونی بشه) با پوست میل کنید.

۷- در طی دوران رژیم قرص و کپسول روی مصرف کنید تا موهاتون نریزه و قرص ایمیدین بخورید تا پوستتون خراب نشه ( البته مصرف آب زیاد فراموش نشود )

رژیم لاغری بدون بازگشت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ