درمان بی میلی خانم ها

faateme1366
میل جنسی و میزان میل جنسی به عوامل مختلفی ارتباط دارد اما می توان بی میلی و سردمزاجی را درمان کرد. درمان بی میلی خانم ها را در این مطلب بخوانید.

 

غذاهای افزایش دهنده میل جنسی خانم ها

به گزارش سایت الودکتر، افزایش میل جنسی با مصرف میوه ها و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند و استفاده از دمنوش های توصیه شده در طب سنتی سالم ترین و کم عارضه ترین روش این مهم است.مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما همانطور که قبلا هم گفته شد نمی توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد زماجی زنان و مردان ، افزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی و بی خطر است.

ذهن شما به شما می گوید نه، اما بدنتان به شما بله می گوید؟ ذهنیت خود را با اضافه کردن کمی فلفل های سروانو به سرخ کردنی ها، فلفل هالوپینو به گواکامولی، و یا فلفل کایین به تخم مرغ خود، تغییر دهید. چرا همه فلفل ها؟ همه میوه ها حاوی مقادیر قابل توجهی از کپسایسین هستند، ترکیباتی که سس های تاباسکو را تند می کنند، مواد شیمیایی که باعث افزایش سرعت ضربان قلب، علائم تحریک و افزایش میل جنسی می شوند.خوردن این غذاهای تند به راحتی متابولیسم را افزایش می دهد، شما را برای جشن های شبانه آماده می کند و مدت زمان رابطه و حستان را افزایش می دهند.

خوردن روزانه سیب تنها شما را از دکتر رفتن دور نگه نمی دارد، بلکه به افزایش توانایی جنسی شما نیز کمک می کند.به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می کند. از آنجایی که بدن در طول رابطه جنسی تغییرات فیزیکی دارد -افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز ، سوختن کالری و انقباض عضلانی – می تواند توان را با افزایش وقتتان در رختخواب تطبیق دهد.

ماده خارق العاده موجود در سیب می تواند به تولید میتوکندری های جدید در سلول های بدن کمک کند و ظرفیت اکسیداتیوی را افزایش دهد، که نشان دهنده حداکثر میزان اکسیژنی است که ماهیچه های شما می توانند از آن استفاده کنند. کورستین همچنین می تواند از انتشار کورتیزون جلوگیری کند، که باعث شکستگی عضلات می شود، به این معنی است که شما بدون احساس خستگی و درد می توانید رابطه طولانی تری داشته باشید.

 

نقش مردان در افزایش میل جنسی خانم ها

مردان نقش مهمی در این موضوع ایفا می کنند. مردان باید تلاش کنند به روش های گوناگون همسر خود را برای رابطه جنسی ترغیب کنند. خرید هدیه ساده ترین قدم برای این موضوع است. گل برای ترغیب بانوان به شرکت در رابطه جنسی معجزه می کند. در گام بعدی مرد باید تا مدتی هر آنچه که همسرش دوست دارد را انجام دهد. محیط فراهم شده برای رابطه جنسی خود از عواملی است که باعث افزایش میل جنسی بانوان می شود. مردان باید محیط را عاشقانه کنند. استفاده از گل و شمع و محیطی نیمه روشن احساس خوبی به بانوان می دهد. مرد در هنگام برقراری ارتباط نیز نباید به قسمت هایی از بدن زن که وی را اذیت می کند دست بزند. پوزیشن انتخاب شده باید بر اساس میل زن باشد و خلاصه هر آنچه را که وی دوست دارد فراهم گردد. اگر تمامی شرایط گفته شده به نحوی خوب و البته طبیعی انجام شود، مطمئن باشید بعد از مدتی شاهد افزایش میل جنسی همسر خود خواهید بود.

 

معجزه ای برای افزایش میل جنسی آقایان!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ