موثرترین نسخه‌های گیاهی برای لاغری

برای لاغر شدن این بار از موثرترین نسخه های گیاهی استفاده کنید تا علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل خود از فواید این داروهای گیاهی نیز بهره مند شوید.

موثرترین نسخه‌های گیاهی برای لاغری را می توانید دراین مطلب مطالعه کنید و هرآنچه که بدن شما به آن نیاز دارد را تامین کنید و هم به هدف خود که لاغری است برسید و هم بدن را با کمبودهای حیاتی مواجه نکنید. در ادامه لیستی از موثرترین نسخه‌های گیاهی برای لاغری را مشاهده میکنید که هرکدام خاصیت مخصوص به خود را دارد و در همین قسمت می توانید طرز تهیه ی آن را آموزش ببینید.

 موثرترین نسخه‌های گیاهی برای لاغری

مواد لازم برای تهیه دمنوش چای‌ترش

گیاه چای‌ترش سرشار از آنتی‌اکسیدان و یکی از بهترین گیاهان برای لاغری است. مصرف این گیاه نقش موثری در کاهش چربی‌های شکمی و تقویت عضلات بدن دارد.

گل چای‌ترش: ۱۰ گرم
آب: یک لیوان معادل ۲۰۰ میلی‌لیتر

طرز تهیه دمنوش چای‌ترش 

 آب را بجوشانید، پس از به جوش آمدن گل‌های چای‌ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. جوشانده را صاف و ۲ بار در روز میل کنید. این روند را به مدت ۱۰ روز ادامه دهید و سپس ۵ روز استراحت کنید. می‌توان چای‌ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کرد.

مواد لازم برای تهیه دمنوش برگ بو و دارچین 

چوب دارچین: یک تکه سه گرمی
برگ بو: ۲ برگ
آب: یک لیوان (۲۰۰ میلی‌لیتر)

روش تهیه دمنوش لاغری برگ‌بو و دارچین 

آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ‌بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود ۲۰ دقیقه بجوشد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه دَم بکشد. دمنوش را صاف و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید سپس یک هفته مصرف آن را قطع و دوباره دوره را آغاز کنید.

مواد لازم برای تهیه دمنوش مریم‌گلی با عسل و لیموترش

 مریم‌گلی تازه یا خشک‌شده: ۱۵ گرم
آب: یک لیتر
لیموترش تازه: یک عدد
عسل: یک قاشق غذاخوری

روش تهیه دمنوش لاغری مریم‌گلی با عسل و لیمو ترش 

مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و ۲۰ دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دَم بکشد. دَمکرده را صاف، سپس آب لیموترش را به آن اضافه و در طول روز میل کنید. می‌توانید تا پنج روز مصرف این دمنوش را ادامه دهید و سپس پنج روز استراحت کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گیاهان پرطرفدار در رژیم لاغری 

کدام دمنوش‌های گیاهی لاغرتان می‌کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ