تاریخچه لیزر مونالیزا تاچ

maryam01
گروه پزشکان سورنا: به منظور داشتن درک بهتر از این روش درمانی ابتکاری و منحصر به فرد، آگاهی از پیشینه لیزر مونالیزا مفید خواهد بود. شرکت سازنده لیزر مونالیزا، شرکت DEKA است که بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه پزشکی دارد و اکنون یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه پزشکی و جزء یک گروه صنعتی بزرگ در زمینه اپتوالکترونیک است.

گروه پزشکان سورنا:

به منظور داشتن درک بهتر از این روش درمانی ابتکاری و منحصر به فرد، آگاهی از پیشینه لیزر مونالیزا مفید خواهد بود. شرکت سازنده لیزر مونالیزا، شرکت DEKA است که بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه پزشکی دارد و اکنون یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه پزشکی و جزء یک گروه صنعتی بزرگ در زمینه اپتوالکترونیک است.

DEKA قادر به ساخت سیستم های لیزری با عملکردهای پیچیده است به طوری که تجربه و دانش ارزشمند آن در این زمینه قابل تحسین است. تحقیقات 30 ساله مستمر، این اجازه را به شرکت DEKA می‌دهد تا روش‌های نوآورانه و دستگاه‌های لیزری پیشرفته را از مرحله ابداع به مرحله اجرا برساند و دستگاه‌هایی را عرضه کند که حداکثر مزایا را فراهم نماید.

شرکت DEKA استراتژی های بنیادین و سرمایه گذاری های بزرگی را در زمینه اجرای ایده های جدید و بهبود آن ها در جهت ابداع عملکردهای نو در زمینه پزشکی انجام می‌دهد. از دیگر ویژگی های شرکت سازنده لیزر مونالیزا همکاری با بسیاری از مراکز تحقیقاتی معتبر است. DEKA  به دلیل فعالیت مداوم در کارآزمایی های بالینی و تجزیه و تحلیل بافت شناسی و نیز داشتن بیشمار آزمایشگاه های تحقیقاتی جزء مراکز بین المللی واجد شرایط به شمار می رود. به همین دلیل می توان گفت DEKA توانایی ساخت هر نوع تجهیزات درمانی لیزری ایمن و اثر بخش را در بخش های درمانی مختلف از جمله پوست، گوارش، گوش و حلق و بینی، زنان، چشم، دندان، آنکولوژی (سرطان شناسی) و  دارد.

شایان ذکر است که پیشرفت عملکرد تکنولوژی جدید مونالیزا تاچ در حوزه زیبایی زنان تاکنون شگفت انگیز و انقلابی عظیم در این زمینه بوده است.

گروه پزشکان سورنا: در زمینه زیباسازی واژن، بالا بردن میل جنسی، تنگی واژن، روشن سازی واژن، کوچک کردن لبهای دستگاه تناسلی، درمان خشکی واژن، درمان خارش و سوزش واژن، درمان افتادگی مثانه و نشت و بی‌اختیاری ادار فعالیت دارد. در این مرکز پزشکی از دستگاه پیشرفته مونالیزا تاچ استفاده می‌شود. لیزر مونالیزا تاچ امروزه یکی از موثر‌ترین روش‌های درمانی غیر‌جراحی و بدون نیاز به دارو است که برای پیشگیری و درمان از آن استفاده می‌شود.

شما می توانید جهت تماس با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122130948

02122130949

09355905096

آدرس: سعادت آباد- میدان سرو- خیابان بخشایش- جنب بیمارستان عرفان- کوچه 17- پلاک 54- برج عرفان- طبقه اول- واحد 109

وب سایت: sorenaclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ