راز هایی در مورد مردان که شاید نمی دانستید

مردها راز هایی دارند که با دانستن این راز ها می توانید در ک بهتری از آن ها داشته باشید.در ادامه این مطلب به تعدادی از این رازها اشاره شده است.ادامه مطلب را برای آشنایی بیشتر با مرد ها بخوانید

هرچند که مرد ها مانند زنان دارای پیچیدگی های زیادی نیستند اما باید بدانید که ،مرد ها هم مانند زنان راز هایی دارند.در ادامه این مطلب از الودکتر به این راز ها اشاره شده است.

راز هایی در مورد مردان

مردان درباره احساساتشان صحبت خواهند کرد

مردان بیشتر به صورت غیر مستقی از احساساتشان حرف می زندند،اما حرف میزنند.با او حرف بزنید و بخواهید که در مورد مسایل احساسی با شما حرف بزند.مثلا اولین باری که همدیگر را ملاقات کردید جه احساسی داشته است. پاسخ های او نشان  خواهد داد که چگونه احساساتش را بیان می کند.

مردان دوستت دارم را با کارایشان می کویند

بعضی از مردان ترجیح می دهند احساسات خود را از طریق کارهایی که انجام می دهند ،به جای گفتن کلمات، نشان دهند. ممکن است او با نعمیر چیزهایی در اطراف خانه، مرتب کردن حیاط و یا حتی حذف زباله ها – چیزی که دنیای شما را بهتر می کند، به شما بگوید: “من دوستت دارم”.

مردان،مردانه تعهد می دهند

مردان اگر در موردی تصمیمشان جدی شود به ندرت آن تصمیم را تغییر خواهند داد.به همین دلیل گاهی دیر به تعهدی مانند ازدواج فکر می کنند.اما اگر ازدواج کنند معمولا به پای عهد خود خواهند ماند.طبق پژوهشی که صورت گرفته 90 درصد مردان پس از ازدواج گفته بودند که دوباره با همسرشان ازدواج خواهند کرد و این نشان از تعهد جدی در تصمیم گیری آن ها می باشد.

او واقعا گوش می کند

افراد در حین گوش دادن با تایید حرف های شما و یا واکنش هایی به شما نشان می دهند که در حال گوش دادن به حرف شما هستند.اما باید بدانید اگر مردان این واکنش ها را نشان ندادند، دلیل عدم توجه آن ها نیست.اتفاقا آنها عمیقا به حرف شما گوش می دهند.

مردان به زمانی برای خودشان،نیاز دارند

در حالی که فعالیت های مشترک مهم هستند، مردان نیز برای خود، وقت نیاز دارند. اگر مرد شما از گلف، باغبانی و یا کار کردن در ورزشگاه لذت می برد، او را تشویق کنید تا سرگرمی های خودش را دنبال کند.در این حین شما هم زمانی را برای خودتان اختصاص دهید. هنگامی که هر دو طرف دارای فضا برای پرورش فردیت خود هستند، روابط بهتری را تجربه خواهند نمود

مردان از پدرانشان یاد می گیرند

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک مرد در یک رابطه عمل می کند، به پدش نگاه کنید. ببینید چگونه آنها با یکدیگر و چگونه پدر با شریک زندگی خود رفتار می کند.با نگاه کردن به رفتارهای پدر می توانید پیش بینی کنید که چگونه این مرد با همراهش ارتباط خواهد داشت.

مردان سریعتر از زنان پیش میروند

زنان تمایل به درک تجربیات منفی دارند و ممکن است احساساتی ناشی از استرس، اضطراب یا ناراحتی داشته باشند. در مقابل، مردان کمتر در معرض وقایع ناخوشایند قرار دارند و تمایل به عبور سریعتر از این مسایل را دارند. بنابراین، درحالی که هنوز ممکن است بخواهید درباره استدلال شب گذشته بحث کنید، ممکن است همسر شما آنرا فراموش کرده باشد.

مردان به جزییات توجه نمی کنند

مردان ممکن است جزییات چهره و تعییر صدا را متوجه نشوند و از حالات صورت و یا رفتار متوجه موضوعی که پیش آمده است،نشوند.اگر می خواهید مردان متوجه شوند، با او مستفقیما صحبت نمایید.

مردان نیازمند تشکر و قدردانی هستند

تعلام قدردانی شما به مردتان،می تواند تفاوت بزرگی در رفتار او ایجاد کند. بنابراین در برابر رفتار ها و کارهای خوب او تشکر و قدردانی داشته باشید.

مردان زیاد در مورد رابطه جنسی فکر می کنند

خوب، شاید این موضوع را همه بدانید. اکثر مردان زیر 60 سال در مورد رابطه جنسی حداقل یک بار در روز فکر می کنند، در مقایسه زنان بیک چهارم این وضعیت را دارند.

مردان دوست دارند همسرشان شروع کننده رابطه باشد

اکثر مردها احساس می کنند که آنها کسانی هستند که همیشه رابطه جنسی را آغاز می کنند. آنها دوست دارندکه گاهی شروع کننده رابطه طرف مقابلشان باشد. در واقع آغاز رابطه از سوی شما زنان گاهی رضایتی فراتر را به همراه خواهد داشت.

مردان همیشه برای رابطه جنسی آماده نیستند

گاهی مرد ها به علت اتفاقات و یا ذهن مشوشی که دارنند به رابطه جنسی نه می کویندو. وقتی یک مرد می گوید  نه امشب، این بدان معنا نیست که علاقه ای به شما نداشته باشد. فقط به این معنی است که نمی خواهد در این حالت رابطه داشته باشد.

لذت بردن زن در رابطه جنسی مرد را خوشحال می کند

لذت شما برای مرد شما اهمیت دارد اما او نمی داند چه می خواهید، مگر اینکه خودتان به او بگویید. گاهی در رابطه ها زنان بیش از حد احساس ناراحتی می کنند و در این مورد به گئنه ای بد واکنش نشان می دهد به طوری که مرد از رابطه سرد می شود.نیاز های خود را به شکلی مناسب با مرد در ارتباط بگذارید او هم گوش خواهد داد و هم خوشحال خواهد شد که شما هم لذت می برید.

مردان

منبع: الودکتر

نشانه های خیانت مرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ