رژیم غذایی برای کسانی که به سبزیجات علاقه ای ندارند

mahdie.mohtashami
یک رژیم غذایی برای کسانی که به سبزیجات علاقه ای ندارند. با الو دکتر همراه باشید.

اگر نمی‌توانید از سبزیجات در رژیم غذایی خود استفاده کنید این رژیم را رعایت کنید

در هر زمان مشخص ، حدود 45 میلیون آمریکایی مشغول رژیم گرفتن هستند. بسیاری از برنامه هایکاهش وزن روی یک رژیم غذایی متعادل تمرکز می شود که شامل کالری کم و مواد مغذی از هر گروه غذایی می باشد: پروتئین ، لبنیات ، میوه ، سبزیجات و غلات. با این حال ، اگر شما طرفدار سبزیجات نیستید یا از خوردن سبزیجات لذت نمی برید می توانید پیدا کردن یک برنامه غذایی رژیمی که لذت بخش باشد دشوار باشد. با این حال ، با کمی برنامه ریزی و چند تعویض ، می توانید یک رژیم غذایی مفید و مفید برای کاهش وزن پیدا کنید.

1با پزشک خود صحبت کنید. صحبت با پزشک قبل از رژیم جدید یا برنامه کاهش وزن ایده خوبی است. آنها ممکن است بتوانند رژیم های غذایی جایگزین به شما ارائه دهند یا ویتامین یا مواد معدنی را برای مکمل رژیم غذایی خود پیشنهاد دهند زیرا از مصرف سبزیجات خودداری می کنید و یا به حداقل می رسید. وزن فعلی ، اهداف وزنی ، داروها و تاریخچه سلامتی خود را با پزشک خود مرور کنید. همچنین ممکن است پزشک برای کمک بیشتر شما را به یک متخصص تغذیه محلی ارجاع دهد.

2با یک متخصص تغذیه ثبت شده ملاقات کنید. این متخصصان تغذیه می توانند شما را در مورد رژیم کاهش وزن راهنمایی کنند. آنها همچنین می توانند به شما در ارائه گزینه های مختلف سبزیجات کمک کنند. از متخصص تغذیه خود بخواهید برای طراحی یک وعده غذایی یا یک برنامه غذایی که به شدت روی سبزیجات تمرکز ندارد ، کمک کنید اما باز هم باعث کاهش وزن می شود.

3اهداف خود را یادداشت کرده و پیگیری کنید. تعیین اهداف برای خود با برنامه کاهش وزن می تواند به شما در حفظ مسیر کمک کند و به شما کمک کند انگیزه داشته باشید. با اهداف خود روراست باشید. شما می خواهید اهدافی مشخص و واقعی برای خود تعیین کنید. همچنین تاریخ پایان خود را به خود اختصاص دهید. به یاد داشته باشید ، مقدار زیادی از کاهش وزن در یک دوره زمانی کوتاه واقعی یا سالم نیست. در از دست دادن مقادیر کوچکتر وزن در دوره های طولانی تر متمرکز شوید. درک کنید که با عدم مصرف سبزیجات (و متعاقباً مصرف فیبر) ، کاهش وزن ممکن است کندتر باشد. اهداف کوچکتر را قبل از اهداف بلند مدت خود تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مدت 5 ماه 20 پوند کم کنید ، یک هدف کوچکتر از دست دادن چهار پوند در ماه اول خواهد بود.

4برنامه وعده غذایی کاهش وزن خود را بنویسید. برنامه های غذایی می تواند به آسان تر کردنرژیم های غذایی و کاهش وزن کمک کند. برنامه خود را برای دنبال کردن در طول هفته خواهید داشت. برنامه ریزی تمام وعده های غذایی می تواند به شما در سازماندهی و تمرکز کمک کند. اوقات فراغت را صرف نوشتن وعده های غذایی و میان وعده های کل یک هفته کنید. وقتی برنامه ای در دست دارید ، راحت تر می توانید به یک رژیم غذایی بپیوندید.

اگرچه ممکن است شما ازمیزان سبزیجات مصرفی در برنامه غذایی خود اجتناب کنید و یا به حداقل برسانید ، مطمئن شوید که تمام گروه های غذایی دیگر را شامل می شوید: میوه ، پروتئین ، لبنیات و غلات کامل.

حتماً برای وعده های غذایی سریع ، وسایل آشپزی آسان یا غذاهایی که در صورت لزوم به آشپزی کمی نیاز دارند برنامه ریزی کنید. شما می خواهید با برنامه غذایی خود واقع بین باشید.

برنامه ریزی وعده های غذایی بدون سبزیجات برای کاهش وزن

اندازه بخشی از مواد غذایی که مصرف می کنید بسیار مهم است. در صورت پرخوری ، حتی غذاهای نسبتاً سالم ، می تواند وزن شما را افزایش دهد. کاهش اندازه بخش شما می تواند یک روش نسبتاً ساده در کاهش کالری کلی شما باشد ، که می تواند منجر به کاهش وزن شود.

هنگام برنامه ریزی و سرو وعده های غذایی و میان وعده های غذایی خود ، این اندازه های استاندارد استاندارد را دنبال کنید: 1 وعده میوه 1/2 فنجان یا 1 میوه کامل کامل ، 1 وعده غلات 1 اونس یا 1/2 فنجان ، 1 وعده پروتئین بدون چربی است 3 اونس است ، و 1 وعده لبنیات کم چرب 1 فنجان (شیر و ماست) یا 2 اونس پنیر است. اگر مقداری سبزیجات میل می کنید ، 1 وعده سبزیجات 1 فنجان یا 2 فنجان سبزیجات برگ دار است.

لاغری سریع با رژیم سبزیجات

بهترین انواع سبزیجات حاوی کربوهیدرات کم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ