این زن ۸۰ ساله، ۲۸ سال سن دارد!

هو جوان، زن ۲۸ ساله چینی که در شهر ژنگژو ایالت هنان چین زندگی می‌کند در نگاه اول ۸۰ ساله به نظر می‌رسد.

هو جوان، زن ۲۸ ساله چینی که در شهر ژنگژو ایالت هنان چین زندگی می‌کند در نگاه اول ۸۰ ساله به نظر می‌رسد. ظاهراً او از بیماری نادری به نام کوتیس لاکسا رنج می‌برد که باعث می‌شود دوبرابر سنش به نظر برسد. او به دنبال جراحی پلاستیکی است که او را دوباره جوان نشان دهد.

او به شانگهای رفت تا با یک عمل جراحی پلاستیکی انجام دهد تا جوانی‌اش را به او برگرداند. خبرگزاری شین‌هوا گزارش داد که این بیماری از ۱۱ سال پیش، بعد از تولد اولین پسرش در او پدیدار شد. در آن زمان گردنش شل شد و روی پوست صورتش چین و چروک شکل گرفت. او داشت زودتر از موعد پیر می‌شد.

به گزارش مداسکیپ، کوتیس لاکسا یک بیماری بافت همبند است که در آن پوست سخت می‌شود و در چین‌ها می‌چسبد. در این وضعیت، تغییرات فاسدکننده‌ای در بافت‌های ارتجاعی اتفاق می‌افتد که منجر به بروز نوسانی پوست می‌شود. در این حالت پوست تاب‌دار، زائد و بسط بافتنی می‌شود و قابلیت ارتجاعی برگشتی‌اش کاهش می‌یابد.

اوفانت، که کنسرسیومی از شرکای اروپایی است، در حال حاضر زمانی یک بیماری را نادر می‌داند که از هر دو هزار نفر فقط یک نفر به آن مبتلا باشند. آن‌ها کوتیس لاکسا را «بیماری نادر» شناخته‌اند. تاکنون ۱۰ نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند و در چین فقط یک نفر با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

متخصصان می‌گویند که برای این بیماری درمانی وجود ندارد، اما جراحی پلاستیک می‌تواند به بهبود ظاهر فرد مبتلا کمک کند.

خانم هو که برای عمل جراحی به شانگهای رفت دچار افسردگی شد و حتا یکبار تلاش کرد خودکشی کند. او از حضور در اجتماع خودداری می‌کند چون از وضعیتی که به آن مبتلا شده خجالت می‌کشد.

(منبع: youthhealthmag)

مطلب مرتبط:
ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۴): کیت بلانشت، شارلیز ترون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ