یک مادر، ۹ ماه، دو زایمان، چهار فرزند

یک زوج که مشکل بارداری داشتند، حالا با چهار بچه‌ای که تنها به فاصله ۹ ماه به دنیا آمدند، دست‌شان پر است. آن‌ها حالا یک سه قلو و یک فرزند دیگر دارند.

ربکا جیلی- یک زوج که مشکل بارداری داشتند، حالا با چهار بچه‌ای که تنها به فاصله ۹ ماه به دنیا آمدند، دست‌شان پر است. آن‌ها حالا یک سه قلو و یک فرزند دیگر دارند.

سارا وارد و همسرش بن اسمیت یک سال برای بچه‌‌دار شدن تلاش کردند اما ناموفق بودند، تا این‌که سارا حامله شد و اولین فرزندشان در ژوئن ۲۰۱۳ به دنیا آمد.

این زوج با توجه به مشکلات باروری که در گذشته داشتند، پس از تولد فردی، روش‌های جلوگیری را به کار نگرفتند، به این امید که بعد از یک سال دیگر زن دوباره باردار شود.

اما در کمال تعجب، تنها هشت هفته پس از زایمان، سارا متوجه شد که حامله است، آن هم سه‌قلو! به طور طبیعی احتمال بارداری سه‌قلو، یک در ۸۰۰۰ است.

ماه مارس امسال سارا استنلی، رجی و دیزی دوماه پیش از موعد به دنیا آمدند و باید از سه نوزاد ضعیف و یک بچه ۹ ماهه مراقبت کند.

وقتی آن‌ها پس ازهفت هفته که در بیمارستان بودند، سه‌قلوها را به آپارتمان یک ‌خوابه‌شان آوردند، واقعیت داشتن چهار فرزند، خانه به یک مشکل تبدیل شد.

بن، پدر خانواده که کارمند اداره پست است، محله به دیلی‌میل می‌گوید: «فضای کافی وجود نداشت و سارا هفته‌های اول گریه می‌کرد.»

هفت ماه بعد و رفتن به خانه‌ای سه‌خوابه، یاز هم زوج فرصتی برای نفس کشیدن نداشتند.  سارا گفت: «بعضی شب‌ها آنقدر هسته می‌شویم که یک کلمه حرف هم بین‌مان ردوبدل نمی‌شود. بن روی یک کاناپه می‌افتد و من هم روی کاناپه دیگر و همدیگر را نگاه می‌کنیم و لبخند می‌زنیم.»

(منبع: parentdish)

مطلب مرتبط:
این بچه ۱۰ ماهه ۲۰ کیلو وزن دارد+ویدیو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ