تنهایی، کشنده است، به اندازه ۱۵ نخ سیگار در روز

تنهایی، کشنده است. محققان در دانشگاه برایم یانگ به این نتیجه رسیدند که نداشتن دوستان خوب همانقدر برای سلامتی مضر است که کشیدن ۱۵ نخ سیگار در روز.

تنهایی، کشنده است. محققان در دانشگاه برایم یانگ به این نتیجه رسیدند که نداشتن دوستان خوب همانقدر برای سلامتی مضر است که کشیدن ۱۵ نخ سیگار در روز. تحقیقی دیگر نشان داد کسانی که حداقل سرکار سه دوست داشتند ۹۶ درصد بیشتر از دیگران شدیدا از زندگی‌شان راضی بودند.‌
داشتن دوست، اضطراب‌تان را کاهش می‌دهد، افسردگی را دور می‌کند و صد عملکرد مثبت دیگر دارد. اما بسیاری از مردم با دوستان قدیمی‌شان رابطه‌ای ندارند و جایگزین‌‌های لایقی هم برایشان پیدا نمی‌کنند.
راه‌های زیادی برای پیداکردن دوست وجود دارد. یکی از راه‌ها این است که جامعه‌ی جدیدی پیدا کنید. دوستان خوب مایلند تجربیات یا علایق‌شان را به اشتراک بگذارند، به همین دلیل است که به شکل طبیعی مدرسه مکان مناسبی برای پیداکردن دوست است. بنابراین بگردید جامعه‌های جدید پیدا کنید، مثلاً انجمن‌های فیلم و تیم‌های ورزشی نمونه خوبی هستند.
حس دوست‌یابی‌تان را در کار عملیاتی کنید. نمی‌شود که فقط با دیدن یک نفر بتوانید با او دوست شوید. سعی کنید در محل کارتان به بهانه‌های مختلف دو سه بار در روز هم کلام شوید. این نشان می‌دهد دو طرف برای دوست پیدا کردن مشتاقند.
هرکاری می‌توانید بکنید تا دوست پیدا کنید. یادتان باشد ۱۵ نخ سیگار در روز خیلی مضر است.
(منبع: prevention)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ