همسر سابق برد پیت از بی‌خوابی رنج می‌برد

جنیفر آنیستون فاش کرده که با «بی‌خوابی» دست و پنجه نرم می‌کند و می‌ترسد جوانمرگ شود.

جنیفر آنیستون فاش کرده که با «بی‌خوابی» دست و پنجه نرم می‌کند و می‌ترسد جوانمرگ شود.
دوستان خانم آنیتسون در یک شوی تلویزیونی گفتند که به سختی می‌خوابد و وقتی صبح بیدار می‌شود شروع به حرف زدن می‌کند و نمی‌تواند دوباره بخوابد.
این بازیگر ۴۵ ساله قبلاً گفته بود که یک برنامه روی گوشی موبایل‌اش نصب کرده که ریتم خواب‌آور را پخش می‌کند و او را به خوابی عمیق وامی‌دارد، در حالی که خوابیدن برای خود او دشوار است.
این بازیگر آمریکایی اشاره کرد که در فیلم «کیک» از کاراکتر زنی که از درد مزمن رنج می‌برد، لذت برد، اما بعداً فهمید که او بخشی از شخصیتی است که نقش‌اش را بازی می‌کند.
آنیستون، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که برنده جایزه امی هم شده. او بازیگر سریال محبوب «دوستان» بود. جنیفر آنیستون همسر سابق برد پیت بود.
بیماری بی‌خوابی احساس و شکایت از خواب ناکافی یا خواب بی‌کیفیت به دلیل یکی از علل پایین است. 
سخت بخواب رفتن، مکرراً طی شب از خواب بیدار شدن و دوباره به سختی به خواب رفتن، صبح زود از خواب بیدار شدن، خوابی که خستگی از بدن خارج نشود، مرض بیخوابی با تعیین چند ساعتی که فرد می خوابد یا چند ساعت طول می کشد که فرد بخوابد‌، تعریف نمی‌شود‌. 
نیاز افراد به خواب و احساس رضایت آنها از مقداری که می خوابند فرق می‌کند بیخوابی ممکن است منجربه مشکلاتی مثل خستگی‌، کمبود انرژی‌، به سختی تمرکز کردن و کج خلقی در طی روز شود‌. بی‌خوابی از علل متفاوت و متعددی می‌تواند به وجود آید . 
افرادی را که از مرض بیخوابی رنج می‌برند INSOMNIA یا بیخواب می‌نامند. بعضی از افراد دچار موارد نادر بیوابی یا بی‌خوابی دائمی می‌شوند و هرگز نمی‌توانند بخوابند این وضعیت خیلی به ندرت پیش می‌آید که در کل جهان ۳ الی ۴ نفر از این مورد رنج می‌برند.
اضطراب، افسردگی، بیماری‌های غده تیروئید، محل و ساعت خواب، افزایش سن، اثرات مستقیم داروها، قطع ناگهانی برخی داروها از جمله عوامل ابتلا به بی‌خوابی است.
(منبع: indiatimes)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ