دیابتت را شکست بده!

مهرناز زاوه
در سال ۲۰۱۱ از میان علت‌های مختلف مرگ‌ و میر در دنیا، دیابت با ۱۰۴ میلیون در هشتمین رتبه قرار گرفت.

دیابت وقتی پیش می‌آید که بدن در حفظ سطح انسولین مشکل دارد. این میزان هم می‌تواند خیلی زیاد باشد و هم به طور خطرناکی پایین بیاید. دلایل زیادی برای این کم و زیاد شدن انسولین وجود دارد: غذا، چاقی بیش از حد، ژنتیک. این مشکلی است که هر روز میلیون‌ها انسان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در سال ۲۰۱۱ از میان علت‌های مختلف مرگ‌ و میر در دنیا، دیابت با ۱۰۴ میلیون در هشتمین رتبه قرار گرفت.

زندگی کردن با دیابت اصلا آسان نیست. چندین راه طبیعی و مبتنی بر رژیم غذایی برای تنظیم انسولین در بدن وجود دارد که با آنها دیگر درگیر خوردن دارو یا واردکردن هر نوع ماده شیمیایی دیگر به بدن نخواهید بود. با خوردن غذاهای مناسب در زمان‌های مناسب روز،‌ مطمئن باشید سطح قند خون بدنتان ثابت خواهد ماند.

دکتر رابرت او یانگ در کتابش، امروز دیابتت را شکست بده، به ما نشان می‌دهد که چطور این کار را بکنیم. با زندگی سالم و کنترل بیماری می‌توانید زندگی بدون عذاب را تجربه کنید. اضافه وزن، علت اصلی ابتلا به دیابت نوع دوم است، در نتیجه به نظر معقول می‌آید که درست غذا خوردن و ورزش کردن بهترین راه‌های مبارزه با این بیماری باشند.

چه دیابت شما به دلیل مسایل ژنتیکی باشد و چه به خاطر اضافه وزن، هنوز برای زندگی بهتر امید هست. موارد زیر که در کتاب دکتر یانگ آمده، به شما کمک می‌کند رژیم غذایی و شیوه زندگی‌تان را تنظیم کنید:

-راه‌های تشخیص غذاهایی که بهتر است بخورید و غذاهایی را که باید از آنها دور بمانید، پیدا کنید.

-خودتان را از داروهایی که به دیابت کمک می‌کنند، پاک کنید.

-آخرین تئوری‌های علمی درباره تولید انسولین و بدن را مطالعه کنید.

-به داروها و تزریقات جدید دسترسی پیدا کنید.

-روش‌هایی را انتخاب کنید که سطح قند خون را ثابت نگه می‌دارد، اسیدوز سیستمیک را متوقف کند و سیستم ایمنی بدن‌تان را بالا ببرد.

(منبع: msn)

چطور می توان دیابت را بدون دارو درمان کرد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ