جدیدترین درمان برای عواقب طلاق

مهرناز زاوه
به تازگی مشخص شده که خیلی از خانم‌ها و بعضی از آقایان از بوتاکس به‌عنوان راه‌حلی برای عبور از بحران پس از قطع روابط عاطفیشان با جنس مخالف، استفاده می‌کنند.

 به تازگی مشخص شده که خیلی از خانم‌ها و بعضی از آقایان از بوتاکس به‌عنوان راه‌حلی برای عبور از بحران پس از قطع روابط عاطفیشان با جنس مخالف، استفاده می‌کنند.

دکتر آن چاپس، عضو اتحادیه لیزر پوست می‌گوید: «بسیاری از زنان نیویورک پس از به‌هم خوردن روابطشان مدتی را با ناراحتی سپری می‌کنند، بعد می‌گویند ولش کن! برو باشگاه ثبت‌نام کن و یک وقت برای بوتاکس بگیر.» او باور ندارد که رابطه بین سرخوشی ظاهری و باطنی چندان عمیق باشد. اما معتقد است که یکی دو تا تزریق در پیشانی، راه قابل اعتمادی برای به دست آوردن مقداری انرژی است و این تنها خانم‌ها نیستند که پس از طلاق یا جدا شدن به سمت متخصص پوست می‌روند. دکتر رابرت شوارتز، ‌یکی از مطرح‌ترین جراحان پلاستیک نیویورک می‌گوید تقریبا ۱۵ درصد بیمارانش برای این نزد او می‌روند که بعد از جدایی یا طلاق احساس بهتری داشته باشند و بیمارانش هم مرد هستند و هم زن.
خانم‌ها این کار را برای دل خودشان می‌کنند،‌ برایشان مثل خریدن یک جفت کفش گران‌قیمت است. در حالی‌که آقایانی که تزریق بوتاکس انجام می‌دهند عمدتا بالای ۴۰ سال سن دارند و به دنبال این هستند که جوان‌تر به نظر بیایند و بتوانند با خانم‌های جوان‌تر ملاقات کنند.

(منبع: Topnews)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ